Gå til innhold

Noen som har prøvd strapless-dildo?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok en ordentlig kuk funker mye bedre.

Anonymous poster hash: 399e8...c20

Skrevet

Tror nok en ordentlig kuk funker mye bedre.

Jo, men min kjære kone har ikke det....

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har lurt veldig på det selv! Skulle bestille fra en britisk nettside, men så kostet den så klart akkurat mer enn 200 kr. Syntes strapon som man fester rundt livet med belte knager veldig og er ubehagelig! Virker morsommere med en slik en også syntes jeg :)

Tilbakemeldingen om den jeg leste om var at den satt godt, men at du måtte passe på å bruke musklene dine der nede også, ellers så kunne den dette ut! Var visstnok mange som oppnådde orgasme selv av den også, siden at den ble presset inn mot g-punktet hver gang man støtet

Anonymous poster hash: f8bab...54f
  • Liker 4
Skrevet

Takk,

Høres jo lovende ut! :)

Står at den kan brukes med dildobelte også, men da blir jo litt av vitsen borte...

AnonymBruker
Skrevet

Takk,

Høres jo lovende ut! :)

Står at den kan brukes med dildobelte også, men da blir jo litt av vitsen borte...

Skal hun ta deg i rumpa med den? Det er sikkert vanskeligere for henne å holde den på plass da, enn om den skulle i en vagina. Men etterhvert vil jo man bli mer utvidet bak.

Anonymous poster hash: f85b8...893

Skrevet

Ja, det er for å ta meg bak.

Har brukt en vanlig strap-on før, og det har funket fint det, men tenkte å overraske henne med noe som kunne gi henne mer fysisk nytelse også!

Skrevet

Oioi, den der så spennende ut! :D

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jo, men min kjære kone har ikke det....

Hvis det er stake i ræva du vil ha under sex så har du vel valgt feil kjønn på partner å bli sammen med....

• Liker 1
Skrevet

Neppe. Vi har det strålende både seksuelt og ellers. Og litt eksperimentering gjør det jo bare mer spennende!

• Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Den der så jo bra ut, har kun prøvd den med kun strap on og belte

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er stake i ræva du vil ha under sex så har du vel valgt feil kjønn på partner å bli sammen med....

Herregud...

Uansett, jeg klarte å finne samme dildo (?) til 400++ kr på en norsk nettside, men klarte så klart å lukke fanen (inkognito), og nå finner jeg den ikke igjen. Men det ligger billigere versjoner av den der ute, om du er interessert.

Gjerne si ifra om du finner den igjen også :fnise:

Skrevet

Herregud...

Uansett, jeg klarte å finne samme dildo (?) til 400++ kr på en norsk nettside, men klarte så klart å lukke fanen (inkognito), og nå finner jeg den ikke igjen. Men det ligger billigere versjoner av den der ute, om du er interessert.

Du har vel logg på i browsern din?

Skrevet

Herregud...

Takk for det! Skal se om jeg finner den senere, og evt poste linken! :)

AnonymBruker
Skrevet

Neppe. Vi har det strålende både seksuelt og ellers. Og litt eksperimentering gjør det jo bare mer spennende!

Jeg skjønner ikke helt logikken i å bli sammen med en dame hvis det er kuk du er ute etter...

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt logikken i å bli sammen med en dame hvis det er kuk du er ute etter...

Hvis det er tankegangen din så er det IQ det skorter på :)

• Liker 3
Skrevet

Dette er en dobbel dildo fra Fun Factory som vi blandt annet selger i butikken jeg jobber i. Det krever mye muskler i vagina til å kunne bruke den og den har dessverre lett for å skli ut hos enkelte. Men det er alltids lov å prøve, den har mange fornøyde brukere iblandt de som ikke får det helt til ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel logg på i browsern din?

...Ikke i hemmelig fane/ inkognito nei, er ikke interessert i å ha masse sexleker osv. i loggen. Ellers hadde det jo ikke vært noe problem :)

AnonymBruker
Skrevet

Med den typen dildo er det "øvelse gjør mester" som gjelder! Veldig gøy å bruke en sånn på min partner, og det er fint som du nevner at jeg (damen) også får litt fysisk nytelse. Vi valgte å gå for en litt annen type fra merket Feeldoe, kan anbefale den.

Og om det ikke er så lett for fruen å holde den på plass i begynnelsen vil det hjelpe stort med disse: http://www.klikk.no/helse/trening/guide/article542177.ece :)

Anonymous poster hash: 7bdaa...849

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...