Gå til innhold

HJELP konditorfarge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere.. Hadde en slik parfymeflaske til pynt stående i vinduskarmen, denne var fylt med vann og blå konditorfarge.. Selvsagt var lokket ødelagt og katten veltet den, så nå har jeg en blå flekk i den hvite vinduskarmen min. Har dere noen tips til hvordan jeg får det vekk? Har skrubbet så hardt med zalo og svamp at jeg snart har gått gjennom malingen... Blir veldig takknemlig for svar

Anonymous poster hash: b87e2...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere.. Hadde en slik parfymeflaske til pynt stående i vinduskarmen, denne var fylt med vann og blå konditorfarge.. Selvsagt var lokket ødelagt og katten veltet den, så nå har jeg en blå flekk i den hvite vinduskarmen min. Har dere noen tips til hvordan jeg får det vekk? Har skrubbet så hardt med zalo og svamp at jeg snart har gått gjennom malingen... Blir veldig takknemlig for svar

Anonymous poster hash: b87e2...77c

Kan være umulig å fjerne. Evt må du male et strøk.

http://www.dinside.no/872064/vaer-forsiktig-naar-du-lager-muffinsglasur

Anonymous poster hash: 092ad...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.. Hadde en slik parfymeflaske til pynt stående i vinduskarmen, denne var fylt med vann og blå konditorfarge.. Selvsagt var lokket ødelagt og katten veltet den, så nå har jeg en blå flekk i den hvite vinduskarmen min. Har dere noen tips til hvordan jeg får det vekk? Har skrubbet så hardt med zalo og svamp at jeg snart har gått gjennom malingen... Blir veldig takknemlig for svar

Anonymous poster hash: b87e2...77c

Evt prøv å bleke flekken med litt utvannet klorin (les på klorinflasken for å finne dosering.)

Anonymous poster hash: 092ad...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.. Hadde en slik parfymeflaske til pynt stående i vinduskarmen, denne var fylt med vann og blå konditorfarge.. Selvsagt var lokket ødelagt og katten veltet den, så nå har jeg en blå flekk i den hvite vinduskarmen min. Har dere noen tips til hvordan jeg får det vekk? Har skrubbet så hardt med zalo og svamp at jeg snart har gått gjennom malingen... Blir veldig takknemlig for svar

Anonymous poster hash: b87e2...77c

Med spray beregnet på å fjerne selvbruningskrem http://www.kakefesten.com/forum/skravlekroken/8963-farge-pa-fingrene

Anonymous poster hash: 092ad...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminkefjerningservietter funker også veldig bra på flekker på malte karmer. Særlig de grønne pakkene som heter Simple Wipes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evt prøv å bleke flekken med litt utvannet klorin (les på klorinflasken for å finne dosering.)

Anonymous poster hash: 092ad...4fa

Klorin har jeg, så det skal jeg prøve! Takk for svar:)

Anonymous poster hash: b87e2...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminkefjerningservietter funker også veldig bra på flekker på malte karmer. Særlig de grønne pakkene som heter Simple Wipes.

Det var kanskje ikke så dumt. Det er simple wipes jeg bruker, så det skal jeg jammen prøve. Takk for tips:)

Anonymous poster hash: b87e2...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

Anonymous poster hash: b87e2...77c

Hvordan gikk det? Fikk du fjernet flekken? Og hvilken metode fikk du evt fjernet flekken med?

Anonymous poster hash: 092ad...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Hei! Vet ikke om det funker på vinduskarmer men på hud kan man bruke tannkrem eller barberskum for å skrubbe av fargen. Du må gjøre det flere ganger. Testet det akkurat og det funker.

Anonymkode: d693b...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...