Gjest Geddie Skrevet 23. juni 2004 #1 Del Skrevet 23. juni 2004 Har ikke hatt sex mer enn et par ganger på fire måneder. :-? Han sier han ikke tenker på sex. Jeg har en mistanke om at en del stress de siste månedene er grunnen, men dette er stort sett over nå. Men så er det det å komme i gang igjen da... Jeg har vært tålmodig synes jeg, men det begynner å bli lenge nok i sølibat nå. Hva kan jeg gjøre for å få i gang sexlivet vårt igjen, uten at han skal synes jeg presser eller maser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 24. juni 2004 #2 Del Skrevet 24. juni 2004 Snakk med han du! Den aller beste løsningen spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2004 #3 Del Skrevet 24. juni 2004 Eller forfør ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. juni 2004 #4 Del Skrevet 24. juni 2004 Eller forfør ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 24. juni 2004 #5 Del Skrevet 24. juni 2004 Viktig at dere snakker om det, så du ikke går med en følelse at det er deg!! Avviser han hvis du tar initiativet? I tilfelle skjønner jeg at det ikke er noe gøy å prøve å forføre ham gang på gang... Viktig at du får en forklaring du kan forstå i hvertfall. Da har dere om ikke annet noe å jobbe videre med! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå