Gå til innhold

Menn: Liker dere slike kvinner utseendesmessig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere sagt nei?

http://www.youtube.com/watch?v=TmNEG8IFd_Y

Anonymous poster hash: ab96b...8e6
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg kvinne, men jeg hadde ikke sagt nei.

Ikke helt det du spurte om, nei.

Anonymous poster hash: 187fd...936
  • Liker 3
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Ja, menn liker slanke kvinner med langt hår.

Skrevet

Kan innrømme at jeg hadde vært golddigger nok til å ikke si nei. Ikke bare får man dama som alle menn sikler etter, men man får ta del i livet hennes også, samt pengene. win-win-win.

• Liker 1
Skrevet

De som sier nei er vel homofile... nå er jeg jente jeg, men såvidt jeg har skjønt sier de fleste gutter ja så lenge noen byr ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at du ikke egentlig er usikker, du vet svaret godt, men selvsagt liker vi damer som ser sånn ut. Vi liker mange andre damer også, men det er en annen sak. Klart vi synes disse damene ser bra ut.

Anonymous poster hash: 13006...434
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så godt å høre :) Trodde at alle menn kun ville ha store former og slikt i dag jeg? Det florerer jo rundt på nettet kommentarer fra menn til bilder av slanke kvinner : ´´spis mer´´, ´´få i deg en hamburger´´ og ´´skinn og ben´´ osv.

ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så godt å høre :) Trodde at alle menn kun ville ha store former og slikt i dag jeg? Det florerer jo rundt på nettet kommentarer fra menn til bilder av slanke kvinner : ´´spis mer´´, ´´få i deg en hamburger´´ og ´´skinn og ben´´ osv.

ts

Dette må være en trolletråd. Er folk så stokk dumme at de ikke evner å tenke selv? Hvorfor tror du skjønnhetsidealet er slanke kropper egentlig?

Anonymous poster hash: 67328...040

• Liker 13
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Hadde aldri i livet takket nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ts

Å, men for herregud da! En gang for alle her: Ei jente kan være feit og ha former. Hun kan også være feit (altså, "stor") og være formløs. Hun kan også være petite med former, eller uten former. Definert midje og proposjonert kropp avgjør, ikke "store former" (eller "små former").

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være en trolletråd. Er folk så stokk dumme at de ikke evner å tenke selv? Hvorfor tror du skjønnhetsidealet er slanke kropper egentlig?

Anonymous poster hash: 67328...040

Ehm.. skjønnhetsidealet er vel strengt tatt mer som en Kim Kardashian kropp, eller fitness jenter med grensa til mannemuskler! Jeg bare lurte på om høye, slanke kvinner enda er flott for dere? For det virker jo som dere alltid skal ha NOE Å TA I som dere fint presiserer ;)

ts

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ehm.. skjønnhetsidealet er vel strengt tatt mer som en Kim Kardashian kropp, eller fitness jenter med grensa til mannemuskler! Jeg bare lurte på om høye, slanke kvinner enda er flott for dere? For det virker jo som dere alltid skal ha NOE Å TA I som dere fint presiserer ;)

ts

Jada, og kvinner i dag faller kun og bare for topptrente, muskuløse menn, som jo er i vinden for tiden? Eller..?

• Liker 8
Skrevet

Damene var da fine de, men gjennom videoen tenkte jeg aller mest at låten var ganske tøff :laugh:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ts

Vei så mye du enn "vil", du. Jeg foretrekker damer som er enten ganske slanke eller helt gjennomsnittlige, men jeg går ikke rundt og sier noe til damer om at de skal se slik og sånn ut. Jeg har mine preferanser, men de gir bare utslag i hva slags damer jeg selv ønsker å være sammen med.

Det påvirker jo ikke meg om folk i samfunnet er høye, lave, tynne, tjukke, langhårede, skalla, hvite, svarte, homofile eller heterofile, jeg behandler dem pent uansett. Men jeg blir stort sett sammen med ganske slanke damer (ikke sykelig tynne, men da snakker vi om et medisinsk problem, ikke om "tynn") selv. Jeg har andre ønsker i partnervalg enn jeg har krav til folk for å behandle dem pent.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er perfekte!

Anonymous poster hash: d7af7...194
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri i livet takket nei.

Ikke hvis du hadde dame/ var gift heller?

Anonymous poster hash: 9f1bd...a09

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvis du hadde dame/ var gift heller?

Anonymous poster hash: 9f1bd...a09

Døh. Jeg svarte omtrent akkurat det samme som Ung tøff mann gjorde, og ikke gidd å ødelegge tråden med sånt tøv.

Selvsagt hadde jeg takket nei hvis jeg hadde dame, siden jeg er en trofast fyr, men du skjønner godt at det ikke var det TS lurte på. Trådens tittel alene avslører at hun bare lurer på om man synes de ser veldig bra ut eller ikke, det er ingen grunn til å begynne å trekke inn utroskap her. Det var hypotetisk. Har jeg dame ligger jeg hverken med Victoria's Secret-modeller, andre attraktive damer, burugler eller kyr under noen omstendighet, men spørsmålet var hvor bra de modellene her så ut.

• Liker 6
Skrevet

Flotte jenter. Hadde ikke takket nei selv om hun ene kastet kniver

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns jo de var veldig pene, men jeg foretrekker de litt mer uskyldige :)

Anonymous poster hash: 8037c...857
AnonymBruker
Skrevet

Nei, menn synes slike damer er stygge. Det er derfor de blir brukt i reklamen.

Hvorfor spør du så idiotisk?

Anonymous poster hash: dbf09...471
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...