AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Hei. Noen som kan hjelpe meg litt her? Har fått tre store runde sår i underlivet, de er ikke på selve kjønnsorganet, men på innsiden av lårene nesten ved rumpa hvis dere skjønner. Måtte gå med bind en stund pga infeksjonsfare og merket at jeg ble sår av bindene, huden ble veldig rød og svidde. Også Gikk jeg på lang fjelltur med bind, og det var etter dette jeg så etter og fant sårene. De blør ikke eller noe, er bare øverste laget med hud som er vekke og svir kun hvis jeg er borti det. Men er så ubehagelig pga trusekanten kommer borti hele tiden... Eneste som kommer opp på nettet er herpes, men jeg har ikke hatt noen blemmer og det ligner ikke på bilder og gjør ikke vondt... Pliis hjelp hvis noen har vært borti lignende.. Orker ikke ta fri fra jobb for å gå til legen enda.. Anonymous poster hash: d30aa...bf4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Ts her. Ja har tenkt på at det kan være gnagsår, men er en uke siden jeg fikk det nå og har ikke grodd.. Og det ene såret kom etter de andre.. Ser ut som gnagsår og egentlig, er liksom bare øverste hudlaget som er borte.. Men bruker ikke bind nå lenger så føler det burde forsvinne igjen... Men leste på nettet at hvis det er kontakt eksem kan det spre seg i huden og bruke tid på å forsvinne? Noen som vet om det stemmer? Anonymous poster hash: d30aa...bf4
søtpai Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Jeg kaller det for "rumpe gnagsår". Har det selv nå, og pleier å få det ofte hvis jeg bruker bind. Pleier å smøre på med vanlig fuktighetskrem når jeg slutter med bind, så er det borte i løpet av en dag eller to.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå