AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 For noen år siden så hadde jeg god kontakt med en fyr som var omlag dobbelt så gammel som meg. Jeg var vel 15-17 og han var rundt 30. Vi hadde et "forhold" i to år. Han var veldig på meg og sa han elsket meg og vi snakket hver dag. Jeg så på han som en person jeg kunne stole på, da foreldrene mine var skilt og jeg trengte en "mann" i livet mitt. Men han var grisete og ville ha meg seksuelt, noe jeg ikke ville. Jeg skjønte ikke at han var slem og brukte meg før barnevernet og politiet ble kobla inn pågrunn av ekstremt stygge meldinger foreldrene mine leste på tlf min. I natt så drømte jeg at jeg ble forfulgt, trakasert på telefonen og gutten i drømmen tvang seg på meg. tror dere det har sammenheng med hva jeg har opplevd? Jeg er over 20 nå. Skjønner ikke at dette kan plage meg enda... Anonymous poster hash: 7f78d...c53
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Jeg skjønner ikke, er han en gutt eller en mann?Anonymous poster hash: 3b968...69c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Første var virkelighet og andre var drøm. Husker ikke helt i drømmen på alderen da men var nok eldre enn meg. Anonymous poster hash: 7f78d...c53
Gjest lnx Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Det er mulig du har noen ubearbeidede opplevelser/minner. Hvis dette vedvarer kan det være lurt å snakke med en fagperson om dette
Polly Ester Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Eller så trenger det ikke ha noe med denne mannen å gjøre, men fordi du har vonde følelser knyttet til det som skjedde så var det han som dukket opp i drømmen din allikevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå