AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Bruker loette 28, og begynte for ca en måned siden og skal ta siste røde pille imorgen. Jeg begynte 4 dager etter mensen var ferdig (noe helsesøster sa var ok) men jeg er usikker fordi samme dag som jeg begynte på p pillene tok jeg en angrepille. Så jeg lurer på om mensen fortsatt vil komme i riktig tid , og om angrepillen og det at jeg begynte 4 dager senere vil gjøre en effekt? Og om jeg skal få mensen ved første hvite pille eller om det blir iløpet av en av de 7 hvite?Anonymous poster hash: a4200...f3c
finekaroline Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 fortsett å ta p-pillen som normalt. du får mensen iløpet av de 7 hvite pillene.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Det er vanlig at man får mensen i løpet av de 7 hvite pillene /sukkerpiller, men det er ikke sikkert at du får det, ikke noe farlig verken eller. Siden du akkurat har startet kan det blir en del kluss også, mellomblødninger, mensen varer super lenge osv. Du får bare vente å se. Anonymous poster hash: ebd7c...59f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Hva skjedde med den andre tråden du lagde? Anonymous poster hash: b889b...d99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå