Gå til innhold

Nybegynner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på snart 18 år, og har vært sammen med min kjæreste på snart 19 i litt over ett år. I det siste har sex'en og min sex-lyst blitt værre, og kjæresten sier jeg bør være mer "gira" slik som jeg var i starten.. Er det noen som har tips til hva vi/jeg kan prøve for å få tilbake gnisten?

Føler meg som en nybegynner som ikke klarer å gjøre han fornøyd..

Takk for alle tips :))

Anonymous poster hash: 5123f...e74

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig er det et sånt press som er drepen for sexlysten. Og det er veldig vanlig at man får sjeldnere og mindre lystt etter hvert. Jeg vil kanskje si at det er i starten det er "unntakstilstand" og ikke senere. Man har jo sex daglig og flere ganger om dagen i starten og så roer det seg ned.

Om du føler at du ikke er bra nok, så vil dette i verste fall føre til at du presser deg selv for mye og gjør ting du ikke vil for å tilfredstille ham. Kanskje er det han som må ta grep og gjøre noe for deg? Og jeg snakker ikke bare om i senga, men også utenom. Det er ikke bare i senga et forhold skal fungere.

Anonymous poster hash: ba65e...fbc
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig er det et sånt press som er drepen for sexlysten. Og det er veldig vanlig at man får sjeldnere og mindre lystt etter hvert. Jeg vil kanskje si at det er i starten det er "unntakstilstand" og ikke senere. Man har jo sex daglig og flere ganger om dagen i starten og så roer det seg ned.

Om du føler at du ikke er bra nok, så vil dette i verste fall føre til at du presser deg selv for mye og gjør ting du ikke vil for å tilfredstille ham. Kanskje er det han som må ta grep og gjøre noe for deg? Og jeg snakker ikke bare om i senga, men også utenom. Det er ikke bare i senga et forhold skal fungere.

Anonymous poster hash: ba65e...fbc

Er det jeg har tenkt litt på også, at det faktisk var i begynnelsen..

Er litt redd for at jeg gjør det selv om jeg ikke vil, men da vil det jo heller ikke bli noe bedre?

Nå har vi sex vanligvis 2-4 ganger i uken, men føler selv at når det har gått litt tid så får jeg mer lyst også.

Tusen takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Man har mer lyst på sex i begynnelsen av forholdet når det er nytt og spennende, det er helt normalt at det dabber av etterhvert. Har egentlig ingen tips, utenom å prøve noe nytt osv. for å få gnisten tilbake. Om du også går på hormonprevansjon så kan det også gjøre at du har litt nedsatt sexlyst

Anonymous poster hash: 6f4ee...675
AnonymBruker
Skrevet

Man har mer lyst på sex i begynnelsen av forholdet når det er nytt og spennende, det er helt normalt at det dabber av etterhvert. Har egentlig ingen tips, utenom å prøve noe nytt osv. for å få gnisten tilbake. Om du også går på hormonprevansjon så kan det også gjøre at du har litt nedsatt sexlyst

hehe, ja, kjæresten sier det er p-pillene som gjør det.. får vel prøve noe nytt!

han har ikke sagt noe om dette, men jeg føler jeg ikke får til orgasme, er egentlig ikke sikker på hvordan det er. Men uansett hvor godt det er så klarer jeg ikke å "komme", og føler han gir opp litt da?

Hvordan vet jeg når jeg "kommer"?

AnonymBruker
Skrevet

hehe, ja, kjæresten sier det er p-pillene som gjør det.. får vel prøve noe nytt!

han har ikke sagt noe om dette, men jeg føler jeg ikke får til orgasme, er egentlig ikke sikker på hvordan det er. Men uansett hvor godt det er så klarer jeg ikke å "komme", og føler han gir opp litt da?

Hvordan vet jeg når jeg "kommer"?

Å kommer er som regel så digg at du vet det når det skjer :P MEN det er ikke alle som får det til med partner, eller alene for den saks skyld. For mange tar det mange år. Man må bare prøve ulike ting, alene eller med partner. Jeg f.eks får det til alene, men med partner fungerer det ikke. men samleie er jo godt selv om man ikke kommer, heldigvis :)

men mange menn føler seg litt ubrukelige når de ikke får sendt kjæresten til himmelen, så det er nok vitkig å få frem at det ikke gjør noe, og at det ikke er noe galt med han. Når han slapper av så kan jo du slappe av også, og at du ikke blir presset til å komme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...