Gå til innhold

Vennligst svar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 16 år å har aldri hatt sex. Jeg er litt redd for om det vil være vondt første gangen. Jeg får presset inn tre fingre å har drevet med turn i mange år, har hørt at turn kan utvide jomfruhinnen siden det er masse tøyning osv. Jeg vil vente med å ha sex til jeg får en kjæreste jeg er trygg på, men kan noen svare et ca. svar på om det vil bli vont? Gjerne del egne erfaringer

Videoannonse
Annonse
Gjest Tiaen
Skrevet

Jeg er ei jente på 16 år å har aldri hatt sex. Jeg er litt redd for om det vil være vondt første gangen. Jeg får presset inn tre fingre å har drevet med turn i mange år, har hørt at turn kan utvide jomfruhinnen siden det er masse tøyning osv. Jeg vil vente med å ha sex til jeg får en kjæreste jeg er trygg på, men kan noen svare et ca. svar på om det vil bli vont? Gjerne del egne erfaringer

Hallo du er 16 år. VENT :)

Skrevet

Lær deg å skrive først.

Så venter du. Du er klar når du er klar, da bryr man seg heller ikke om det er vondt eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Får du inn tre fingre, driver med turn (da har du sikkert falt på bommen noen ganger), bruker tamponger osv så er det tvilsomt om du fortsatt har jomfruhinnen intakt i det hele tatt.

Det gjør uansett ikke vondt om dere varmer godt opp først. Slapp av, evt bruk litt glidemiddel.

Anonymous poster hash: 29c8c...d1b

Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Det kan være vondt første gangen men det kan også ikke være vondt. For meg var det vondt, men jeg fikk ikke plass til tre fingre heller da. Det blødde også en del, mer enn det jeg har hørt fra venninnene mine. Hos meg blødde det i nesten en uke. Jeg var livredd, og lurte på om jeg hadde gjort noe galt, ødelagt meg på en måte, men det gikk over og fikk ikke noe problem med det senere. (Så ikke bli redd om du begynner å blø litt, det går over, og er ikke nødvendigvis farlig.) Jeg var usikker på om jeg ville prøve å ha sex igjen, for det hadde jo gjort så vondt, og blødd så mye. Men jeg prøvde igjen, og etter ca 4. ganger gjorde det ikke vondt lengre, men begynte å bli bra.

Det jeg er utrolig glad for er at dette var sammen med en jeg var trygg på, som var opptatt av hvordan det gikk med meg, og som jeg kunne snakke med om det i ettertid, og på forhånd. Du trenger ikke å stresse med å ha sex første gangen. Vent til du er klar, og til det er noen du føler deg trygg på å gjøre det sammen med. Prøv å bli 'oppvarmet' sånn at du er våt nok til at han kan gli lettere inn, evt. bruk glidemiddel. Men som sagt, ikke før du er klar. :hug:

Endret av Raindrops
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 2ff39...3c4

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 2ff39...3c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...