Gå til innhold

Viktig å være glattbarbert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes menn at det er ubehagelig å slikke/fingre/ha sex med en jente dersom hun har hårstubber eller bare hår generelt der nede? Er det veldig viktig at damen er helt glattbarbert?

Vet det varierer fra menn til menn, men hva tror/vet dere?

Anonymous poster hash: 5fd3c...765

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at hva menn foretrekker av behåring varierer fra person til person.

Det er det jeg vet om temaet!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs. Noen liker hårete, andre liker glattbarbert eller trimmet. Det varierer veldig, så du burde nok heller spørre mannen det gjelder :)

Anonymous poster hash: 34b41...a2a
  • Liker 2
Skrevet

Er vel ingen hemmelighet at det å være nybarbert er det man foretrekker fremfor skjeggstubber. Men om man foretrekker glatt eller frisert er nok 50/50.

Skrevet

Jeg vet ikke hva mine venner og bekjente mener, men jeg er tilvent glattbarbert kjønn. Synes det gir mye bedre kontakt under oralsex. Og det signaliserer at hun ikke skjuler at hun er et seksuelt vesen.

Men - det var nå svært trivelig med oralsex uten noe slags frisering også. Og selv om helt glatt er aller best, sier jeg ikke neitakk dersom det er gått noen dager siden siste barbering.

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Av alle menn jeg har pratet med så tror jeg det er 1 som har nevnt at glattbarbert er det beste (ja, menn skravler om slike ting de også)

Av alle mine seksualpartnere jeg har hatt opp gjennom årene, så har ingen reagert noe som helst på at jeg ikke er glattbarbert, og jeg har aldri gått noen klager på sexen

Skrevet

Fittehår må det være!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer meg aldri mer nedentil enn å vokse bikinilinjen, har aldri fått noen kommentarer på det. Når jeg var yngre sa jeg ifra til en at jeg ikke var barbert, fyren så på meg og sa "Du..det gjør ikke noe?" Så tror ikke utseendet på kjønnet ditt spiller så stor rolle hvis sexen er god! :)

Anonymous poster hash: 9b0fb...ad5

• Liker 4
Skrevet

Fittehår må det være!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er finest når det er velholdt og veldig frisert, men ikke helt nakent. :wow:

Anonymous poster hash: 747bd...72d
  • Liker 1
Skrevet

Til ditt spørsmål så er for meg svaret ja.

Å slikke en behåret mus er ikke det beste nei, men å fingre og pule ikke en kjempe forskjell, men glatt er bedre.

Når man blir slikket med små stubber så er det bare godt.

Min kone var i utgangspunktet imot barbering, men det kommer nok neppe noe mer hår der

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ufrisert/Skog: Turn-Off.

Friseres helt fint

Glattbarbert / Vokset: :danse:

Endret av Charmander
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Varier nok fra person til person.

Han jeg nå er på "deal'ern" med foretrekker skog/frisert skog, og synes glattbarbert er ekkelt

Anonymous poster hash: 4a403...f2a
Skrevet

Foretrekker at mine partnere er helt glattbarbert, og er det selv.

Spesielt hvis jeg skal slikke ei annen jente foretrekker jeg at hun er helt glatt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker å være glattbarbert selv og skal jeg suge kuken til typen, så får han og være glattbarbert. Er ikke noe digg med kjønnshår i munnen akkurat. Har dog hatt kjærester hvor de har foretrukket meg hårete, så har da vært det for de.

Anonymous poster hash: f8ce6...836
AnonymBruker
Skrevet

jeg bryr meg ikke om hva menn måtte tenke. jeg liker å være glattbarbert enkelt og greit :)

Anonymous poster hash: e294d...d85
Skrevet

Naturlig bush blir aldri like sexy hverken å se på eller å ta på. Det blir ikke helt nakent liksom.

Glatt eller stripe/trekant er uten tvil mest sexy.

AnonymBruker
Skrevet

Hos mine ekser/kjærester (forutsatt at de svarte meg ærlig):

1. Samme for han

2. Foretrakk alt utenom full busk, men han satte nok ekstra pris på helt glattbarbert.

3. Ville variere. I likhet med nr 2 så kunne han bli sykt kåt hvis jeg barberte vekk alt, men samtidig så ba han meg også om å gro den fullt ut en gang bare for å prøve, haha.

Så summa summarum så er det nok veldig forskjellig. Selv føler jeg meg ekstra fin (og ekstra følsom) hvis jeg tar alt - men i hverdagens gjøremål så må jeg innrømme at fittebarbering ikke alltid står høyest på lista, så jeg har satt pris på at alle mine kjærester ikke har rynket på nesa over litt hår heller.

Anonymous poster hash: 158aa...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...