AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Jeg vet det er tidlig å tenke på julen allerede, men jeg er alltid sent ute og ender alltid med dyre impulskjøp i siste liten. Så jeg tenkte at i år skal jeg starte tidlig så jeg slipper å stresse med julegavene i tillegg til alt det andre som skal ordnes i juletider. Tenkte at denne tråden kan brukes til julegavetips og tilbud på diverse saker slik at man kan ha tips i bakhodet om man kommer over ulike tilbud og andre gode ideer. Så om noen har noen tips håper jeg dere kan legge ut litt her og kanskje gjøre det litt lettere for andre som sliter med hva man skal gi i julegave. :DAnonymous poster hash: 13bd6...5f8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Jeg vet det er tidlig å tenke på julen allerede, men jeg er alltid sent ute og ender alltid med dyre impulskjøp i siste liten. Så jeg tenkte at i år skal jeg starte tidlig så jeg slipper å stresse med julegavene i tillegg til alt det andre som skal ordnes i juletider. Tenkte at denne tråden kan brukes til julegavetips og tilbud på diverse saker slik at man kan ha tips i bakhodet om man kommer over ulike tilbud og andre gode ideer. Så om noen har noen tips håper jeg dere kan legge ut litt her og kanskje gjøre det litt lettere for andre som sliter med hva man skal gi i julegave. :DAnonymous poster hash: 13bd6...5f8 Søstrene Grene har butikker flere steder i landet og selger mye fint og rimelig. Utvalget varierer gjennom året, og derfor er det lurt å ta turen innom jevnlig for å se hva de har fått inn av godbiter. Tips derfra: telys i 2-pakning med batteri, til ca 22 kr, mye fint av ting og tang til kjøkkenet, notisbøker, ting til barna og mye mer Anonymous poster hash: 7b800...a6c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Søstrene Grene har butikker flere steder i landet og selger mye fint og rimelig. Utvalget varierer gjennom året, og derfor er det lurt å ta turen innom jevnlig for å se hva de har fått inn av godbiter. Tips derfra: telys i 2-pakning med batteri, til ca 22 kr, mye fint av ting og tang til kjøkkenet, notisbøker, ting til barna og mye mer Anonymous poster hash: 7b800...a6c Også hobbyartikler Anonymous poster hash: 7b800...a6c
Gjest knerw Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Nille har 25 % på all Lego denne uken. Er medlemstilbud da, men er fort gjort å melde seg inn som medlem om man ikke er det allerede.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Følg med på apotekene, som har store rabatter på massevis av fine produkter (inkl lotion, dusjkremer, sminke m.m.) Notabene hadde nylig 3 for 2 på allerede nedsatte produkter (vet ikke om de fortsatt har tilbudet). Ikea family-tilbud (flotte ting året rundt) og noen familytilbud i begrensede perioder http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/ikea_family_products/ http://www.ikea.com/no/no/store/sorlandet/sale#varehus_family Sett selv amaryllus-løk og andre løkplanter som svibler og driv dem frem til gaver til Jul.http://www.klikk.no/produkthjemmesider/bobyggogbolig/article351863.ece Anonymous poster hash: 7b800...a6c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Jernia kundeklubb har gode tilbud gjennom året på praktiske ting til huset og kjøkkenet http://www.jernia.no/mitt-hjem Anonymous poster hash: 7b800...a6c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Jule-ting (pynt, duker, stæsj osv) kjøpes på salg ca rett etter Jul året før Anonymous poster hash: 7b800...a6c
83` Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Jeg tenker å bestille praktiske julegaver i år; på nettbutikken lookfantastic.com. Der finner du gode, kjendte merkevarer til kropp, ansikt og hår. Produkter som koster langt over 200,- i butikken finner man for en 100,-lapp på lookfantastic. Bestiller alle egne hårprodukter der også. Eksempel; shampo og balsam fra Redken for 200,- til sammen. Så jeg tenker å vere litt tidlig ute (selv om jeg vanligvis har produktene innen en uke), og kjøpe ting som gode hårpakker (de kan også pakkes som "gift"), sminke, produkter for menn osv. Bare pass på å holde deg under 200,- pr pakke (porto er uansett gratis), ellers må du betale toll
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=851212 Anonymous poster hash: 9008e...4af
havanaa Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har funnet ut at det er mange som setter pris på spiselige gaver. Sånn som for eksempel olivenolje, sjokolade, balsamico, vin, te, pasta osv Kan lage en liten kurv til hver Men må vente litt med å kjøpe dette da
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Nille, Søstrene Grene og TGR (Tiger) er fantastiske butikker til kalendergaver til unger i de fleste aldre. Men det er ofte vanskelig å finne "alt" som passer en unge midt i julesesonger. Jeg pleier å handle småting der til pakkekalendere fordelt utover hele året. Finner billige kortspill, små spilledåser, klistermerker osv osv til rimelig penge. Anonymous poster hash: ce1b6...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå