AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Del Skrevet 6. juli 2014 Har du begynt å tenke på julekalendergaver, men mangler ideer? Eller kanskje du har flere linker du vil dele? Da er denne tråden for deg. Har diskutterer vi og legger ut linker til våre beste eBay funn. Anonymous poster hash: f22bf...654 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 6. juli 2014 #2 Del Skrevet 6. juli 2014 Denne må jeg få med meg. Er selv på jakt etter gaver til jente på 6 år. Og kaaaaanskje noen små ting til mannen hvis han er ekstra snill. Kommer med linker selv etter hvert som jeg finner ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 6. juli 2014 #3 Del Skrevet 6. juli 2014 Er med i denne tråden! Jeg har lagt en del i kalendergavelista mi, og kan legge ut noe av det her etterpå. Jeg handler til mine søstre på 25-30 (tradisjon, vi synes det er så koselig), samboer på 31 også tenker jeg å lage noe småtteri til bonusjenta på 2 når hun er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 6. juli 2014 #4 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg liker småleker laget av tre. Her er gaveideer til småbarn: http://www.ebay.com/itm/Wooden-Educational-Magic-Kaleidoscope-Baby-Kid-Children-Learning-Puzzle-Toy-E-/261522529336?pt=AU_Toys_Hobbies_Wooden_Toys&hash=item3ce3f51c38 http://www.ebay.com/itm/Wooden-Tangram-Brain-Teaser-Puzzle-Tetris-Game-Educational-Baby-Child-Toy-/271475923152?pt=Pretend_Play_Preschool_US&hash=item3f3539d8d0 http://www.ebay.com/itm/1pc-x-New-Baby-Kids-Toys-Hand-Made-Wooden-Wood-Mini-Airplane-AM1321-/171284618187?pt=UK_Toys_Creative_Educational_RL&hash=item27e15bdbcb http://www.ebay.com/itm/New-Twist-Caterpillars-Wooden-Toy-Infant-Creative-Educational-For-Baby-Kids-Gift-/191171912421?pt=Pretend_Play_Preschool_US&hash=item2c82bbe2e5 http://www.ebay.com/itm/New-Children-Kids-Baby-Colorful-Wooden-Mini-Around-Beads-Educational-Game-Toy-LZ-/201117903182?pt=UK_Toys_Creative_Educational_RL&hash=item2ed38fa94e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 6. juli 2014 #5 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Likte flyene!! Edit: helt til jeg så at de var 5 cm. Aaalt for lite, får jo ikke lekt med de, og det er jo for små til å være fin pynt. Hehe.. Her er det jeg har i listen min. Har ikke kjøpt noe, og vet ikke om jeg skal ha alt. Må bare ha litt å velge mellom. Klokke i blå/grønn med anker. 19,-Mobilveske (evt ipod) du har rundt halsen. 20,- Uglearmbånd, bredt. 16,- Ugleskjerf. 31,- Tynt skjerf. 16,- mint statementsmykke (vinger), 13,- Brødskivekutter i dinosaur, 10,-Disney og hello kitty truser, 4pc, 60,-Søte postit/bokmerke-lapper, 6,-morsom posebag til småting, 8,-retro pengepung, 7,-banankutter, 7,-søte bananpussegummi/viskelær, 9,-morsomme hundeovnskluter/hansker, 10,-øyenskygge i mørke toner, 31,-infiniti armbånd, sølv, 6,-langt uglesmykke, 7,-tannbørsteholder, 7,-søt vaskeklut, 12,-elefantskjerf, 26,-Små vannflasker, kjempefine - de lekker ikke har jeg hørt, 18,- ... det var det foreløpig Endret 6. juli 2014 av studenten 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 6. juli 2014 #6 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) *følge med* Jeg tenker å lage til samboer og hunden vår (de får den på deling…) Endret 6. juli 2014 av bustyvel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 6. juli 2014 #7 Del Skrevet 6. juli 2014 *følge med* Jeg tenker å lage til samboer og hunden vår (de får den på deling…) da må du jo ha slik hundeslips til julaften :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 6. juli 2014 #8 Del Skrevet 6. juli 2014 da må du jo ha slik hundeslips til julaften :D Awwww!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Del Skrevet 6. juli 2014 Mulig jeg er veldig kjip jeg nå, men når dere kjøper leker og barnetøy via eBay - tenker dere på om dette er testet for fritt for kjemikalier? At det holder forskriftsmessig stand i forhold til brannsikkerhet, små løse deler etc sånn som leker som importeres for salg i butikk her i Norge? Som voksen tåler man jo litt mer enn små unger, så jeg lurer på om dere tenker på dette? Anonymous poster hash: bb683...3ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 7. juli 2014 #10 Del Skrevet 7. juli 2014 Mulig jeg er veldig kjip jeg nå, men når dere kjøper leker og barnetøy via eBay - tenker dere på om dette er testet for fritt for kjemikalier? At det holder forskriftsmessig stand i forhold til brannsikkerhet, små løse deler etc sånn som leker som importeres for salg i butikk her i Norge? Som voksen tåler man jo litt mer enn små unger, så jeg lurer på om dere tenker på dette? Anonymous poster hash: bb683...3ee Tenker aldri på det, uansett om jeg kjøper i Norge, på nettet eller på ferie i utlandet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. juli 2014 #11 Del Skrevet 7. juli 2014 Mulig jeg er veldig kjip jeg nå, men når dere kjøper leker og barnetøy via eBay - tenker dere på om dette er testet for fritt for kjemikalier? At det holder forskriftsmessig stand i forhold til brannsikkerhet, små løse deler etc sånn som leker som importeres for salg i butikk her i Norge? Som voksen tåler man jo litt mer enn små unger, så jeg lurer på om dere tenker på dette? Anonymous poster hash: bb683...3ee jeg kjøper ikke leker til små barn. Typ de mest kjente bamsene og tyggelekene fordi de fleste ikke er frie, så det har jeg aldri kjøpt. Når det gjelder klær så fryser jeg de eller vasker de et par ganger før bruk, og da skal det være trygt. har vel kjøpt kanskje to barneplagg da, men jeg kjøper mye klær til meg selv. Man ser jo litt før man bestiller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 8. juli 2014 #12 Del Skrevet 8. juli 2014 da må du jo ha slik hundeslips til julaften :D Haha, så teit! Sånn må jeg kjøpe til hunden til mamma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 8. juli 2014 #13 Del Skrevet 8. juli 2014 Haha, så teit! Sånn må jeg kjøpe til hunden til mamma.. ikke sant! Må nok kjøpe slik i kalendergave til søstrene mine med hunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 9. juli 2014 #14 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) . Endret 22. august 2014 av Solknapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. juli 2014 #15 Del Skrevet 11. juli 2014 Uuuh her vil jeg henge. Skal lage kalender til ei venninne på 24 i år, så trenger litt ideer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. juli 2014 #16 Del Skrevet 11. juli 2014 Anbefaler dette kartet altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #17 Del Skrevet 12. juli 2014 jeg kjøper ikke leker til små barn. Typ de mest kjente bamsene og tyggelekene fordi de fleste ikke er frie, så det har jeg aldri kjøpt. Når det gjelder klær så fryser jeg de eller vasker de et par ganger før bruk, og da skal det være trygt. har vel kjøpt kanskje to barneplagg da, men jeg kjøper mye klær til meg selv. Man ser jo litt før man bestiller. Hvordan ser du for deg at frysing skal fjerne kjemikalier? Anonymous poster hash: e79fc...5d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 12. juli 2014 #18 Del Skrevet 12. juli 2014 Hvordan ser du for deg at frysing skal fjerne kjemikalier?Anonymous poster hash: e79fc...5d0 hvordan ser du for deg å ikke gjøre noe fjerner noe som helst? jeg fryser noe for å få vekk den verste lukten som kommer av mye kjemikaler og at de masseproduserer på fabrikkene i kina. Fryseren hjelper for det. Det kan også forekomme at det kommer med små kryp i pakkene fra Kina (det er ikke sikkert du ser dem engang), og fryseren kan være bra for det også. Men de som velger å ikke gjøre noe, og bare kle de på seg selv eller barna gjør jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mutz Skrevet 12. juli 2014 #19 Del Skrevet 12. juli 2014 Åh, fantastisk tråd! Skulle bestille kalendergaven til typen i fjor men plutselig var det desember og litt for sent... Klarte aldri finne ut hva jeg skulle kjøpe. Så da prøver jeg på nytt i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 14. juli 2014 #20 Del Skrevet 14. juli 2014 Her må jeg også henge. Skal begynne bestillinger om en mnds tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå