Gå til innhold

Svømmefrue logger av en stund

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hun får vel ikke så mye hets? Jeg har tidligere skrevet et innlegg der jeg er kritisk til hennes handlinger og holdninger til hennes premature datter. Når hun trosser legers råd blir jeg sint og bekymret for barnet. Hun skriver åpent om hva hun gjør. Da må hun ærlig talt kunne takle at folk sier fra uten å innta offer-rollen hele tiden!!

Anonymous poster hash: c7bf7...c95

:rolleyes:

Anonymous poster hash: 59010...624

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Siste innlegget har så mange ordelingsfeil at jeg får vondt i øynene!Anonymous poster hash: 28a4b...cb5

Enig!! Tenkte det når jeg leste. Hater virkelig ord delings feil herre gud Anonymous poster hash: f8332...e68

Dere er klar over at dette ikke kalles orddeling?

Anonymous poster hash: f9d63...177

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jada jada. Alle vet det heter særskrivingsfeil, men alle synes orddelingsfeil er et bedre ord - noe jeg er helt enig i :)

Anonymous poster hash: 74274...e65

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er verre at ei som omtaler seg som journalist ikke klarer å skrive et blogginnlegg uten skrivefeil de fleste ungdomsskoleelever styrer unna.

Anonymous poster hash: 28a4b...cb5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Poenget var vel at hun hadde tatt en test som viste at det høyst sannsynlig ville bli vanskelig for henne å bli gravid, slik at det var derfor hun følte at det var et mirakel. Ikke fordi hun er hauggammel. Greit nok at dama ikke er av de mest sympatiske, men dette klarer jeg ikke å se noe problem med.

Anonymous poster hash: fea9f...1a4

Hva slags test er dette?

Det finnes ikke én test som kan fortelle deg hvor fertil du er. Hvis alt ser normalt ut på gynekologisk undersøkelse, er det ingen leger som vil ta en masse tester for å finne ut om du er fertil! Man må ha prøvd å bli gravid i ett år uten å lykkes, før man får utredning. Det er ikke bare å ta en blodprøve, så får man vite hvor stor sannsynlighet man har for å bli gravid...

Anonymous poster hash: 65248...534

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva slags test er dette? Det finnes ikke én test som kan fortelle deg hvor fertil du er. Hvis alt ser normalt ut på gynekologisk undersøkelse, er det ingen leger som vil ta en masse tester for å finne ut om du er fertil! Man må ha prøvd å bli gravid i ett år uten å lykkes, før man får utredning. Det er ikke bare å ta en blodprøve, så får man vite hvor stor sannsynlighet man har for å bli gravid... Anonymous poster hash: 65248...534

Så vidt jeg vet var det en AMH-test hun tok, som viste at hun hadde få egg. Hvis resutatet var veldig lavt så er jo det en indikasjon på at det kan være vanskelig å bli gravid. Så jeg forstår godt at hun var bekymret over dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt jeg vet var det en AMH-test hun tok, som viste at hun hadde få egg. Hvis resutatet var veldig lavt så er jo det en indikasjon på at det kan være vanskelig å bli gravid. Så jeg forstår godt at hun var bekymret over dette.

Men man tar vel ikke en AMH-test med mindre man er aktiv prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg kjenner ikke hver millimeter av privalivet hennes men det var iallefall det som sto i vg:

http://www.vg.no/nyheter/meninger/helse/kommentar-det-aa-se-andre-kvinner-trille-paa-en-vogn-ble-nesten-et-mareritt-for-meg/a/10122160/

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så hun ville så sårt ha barn, men å ligge i ro for å ikke føde før tiden ( og utsette barnet for skader) falt henne ikke inn??

Anonymous poster hash: 18913...a2f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Seriøst hva vet vel vi om det. Bare fordi det ikke står noe på bloggen betyr vel ikke at man vet alt i livet her? Folk bør seriøst ta seg ei pære her inne og slutte å spekulere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst hva vet vel vi om det. Bare fordi det ikke står noe på bloggen betyr vel ikke at man vet alt i livet her? Folk bør seriøst ta seg ei pære her inne og slutte å spekulere.

Skulle vært et spørsmåltegn der.

Det er ikke for å spekulere - jeg lurer helt oppriktig, og slang derfor på et spørsmål om AMH-testing. Jeg har aldri hørt at man tester egen fertilitet, med mindre man er prøver.

Endret av Chloe-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så hun ville så sårt ha barn, men å ligge i ro for å ikke føde før tiden ( og utsette barnet for skader) falt henne ikke inn??

Anonymous poster hash: 18913...a2f

Som prematurmamma selv stiller jeg spørsmål ved hvordan Frøya behandles (vi fikk beskjed om å skjerme, skjerme, skjerme). Men, ligge i ro før fødsel? Vet vi noe om at Anja hadde fått beskjed om det? Det har ikke jeg fått med meg hvertfall. Hvis hun har fått en slik beskjed så er det selvsagt klanderverdig, men for de fleste så skal man jo leve relativt normalt som gravid. Selv var jeg i kjempeform, trente (ikke veldig hardt) flere ganger i uken frem til dagen før fødsel osv før jeg plutselig med styrtfødsel ble mor alt for tidlig. Før det var det ingenting som tydet på at noe var galt eller at jeg måtte roe ned. Legene kunne heller ikke gi meg noen grunn for hvorfor det skjedde, og sa st det trolig ikke hadde med aktivitetsnivået mitt å gjøre. Slik kan det jo ha vært for Anja også? Eller vet du noe jeg ikke vet?

Anonymous poster hash: 57c41...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som prematurmamma selv stiller jeg spørsmål ved hvordan Frøya behandles (vi fikk beskjed om å skjerme, skjerme, skjerme). Men, ligge i ro før fødsel? Vet vi noe om at Anja hadde fått beskjed om det? Det har ikke jeg fått med meg hvertfall. Hvis hun har fått en slik beskjed så er det selvsagt klanderverdig, men for de fleste så skal man jo leve relativt normalt som gravid. Selv var jeg i kjempeform, trente (ikke veldig hardt) flere ganger i uken frem til dagen før fødsel osv før jeg plutselig med styrtfødsel ble mor alt for tidlig. Før det var det ingenting som tydet på at noe var galt eller at jeg måtte roe ned. Legene kunne heller ikke gi meg noen grunn for hvorfor det skjedde, og sa st det trolig ikke hadde med aktivitetsnivået mitt å gjøre. Slik kan det jo ha vært for Anja også? Eller vet du noe jeg ikke vet?

Hun skrev selv på instagram at hun hadde fått beskjed om å holde seg rolig, men at det hadde hun ingen planer om!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun skrev selv på instagram at hun hadde fått beskjed om å holde seg rolig, men at det hadde hun ingen planer om!

Og slettet naturligvis de bildene når ungen ble født.

Anonymous poster hash: 28a4b...cb5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

OK, da er jeg med. Har fulgt henne en stund, men at hun har uttalt det har jeg ikke fått med meg. Ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er lurt å ta metoder som fungerer, har kun gjort det her og det har fungert.

Anonymous poster hash: 8a3f9...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Jeg synes "svømmefrue" virker mye mer sympatisk i de siste innleggene hun har lagt ut 👍

Anonymous poster hash: b74d7...db9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  • Opprett ny...