AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg har PCOS, jeg har endel syptomer knyttet til syndromet, men den verste syndromet jeg sliter veldig med er håravfall. Jeg mister ekstremt mye hår, og er livred for å bli skallet. Noen som har/hatt det samme? hva gjorde du? Anonymous poster hash: 8d745...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Del Skrevet 6. juli 2014 dytter på denne, har det samme problemet Anonymous poster hash: 9bc6c...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg fikk beskjed av en lege at jeg hadde Pcos, mens en annen lege er ikke enig. Har aldri tatt blodprøver på dette, men jeg har høye viker og ser lett litt skallet ut på sidene ved luggen. Mulig dette har med PCOS å gjøre ? Anonymous poster hash: 8ffa7...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #4 Del Skrevet 1. august 2014 Kan noen vær så snill svare på dette ? Anonymous poster hash: 8d745...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #5 Del Skrevet 1. august 2014 Det finnes mange symptomer på PCOS og et av dem er mannlig håravfall på grunn av det forhøyede testosteronet. Anbefaler alle med PCOS å spise et kosthold som holder insulinet i sjakk (lavkarbo), evt bruke Metformin/Glucophage som har hjulpet mange. Anonymous poster hash: fc61d...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #6 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg fikk beskjed av en lege at jeg hadde Pcos, mens en annen lege er ikke enig. Har aldri tatt blodprøver på dette, men jeg har høye viker og ser lett litt skallet ut på sidene ved luggen. Mulig dette har med PCOS å gjøre ? Anonymous poster hash: 8ffa7...e9b Da skal du be om å få komme til gynekolog pga. Mistanke om PCO, slik at du får tatt ultralyd av eggstokker og blodprøver. Helt vanlig å miste hår ved PCO, faktisk et av symptomene. Og desverre lite å gjøre med det. Anonymous poster hash: 3ea40...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 1. august 2014 #7 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg har PCOS og mistet en del hår før, men gynekologen min satt meg på p-pillen yasmin og metformin, og da sluttet det å falle ut Kanskje det er en løsning for deg. Spør fastlegen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 1. august 2014 #8 Del Skrevet 1. august 2014 Da skal du be om å få komme til gynekolog pga. Mistanke om PCO, slik at du får tatt ultralyd av eggstokker og blodprøver. Helt vanlig å miste hår ved PCO, faktisk et av symptomene. Og desverre lite å gjøre med det.Anonymous poster hash: 3ea40...6a5 Viktig å skille mellom PCO og PCOS. Nesten alle kvinner har PCO til tider, men PCOS er annerledes *pirker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #9 Del Skrevet 1. august 2014 Viktig å skille mellom PCO og PCOS. Nesten alle kvinner har PCO til tider, men PCOS er annerledes *pirker* Pirkeguri, beklager at jeg ikke har fått med meg alle bokstavene PCOS.Anonymous poster hash: 3ea40...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 2. august 2014 #10 Del Skrevet 2. august 2014 Pirkeguri, beklager at jeg ikke har fått med meg alle bokstavene PCOS.Anonymous poster hash: 3ea40...6a5 Tilgitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå