Gå til innhold

Date politimann/ kvinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor møtes dere som har datet noen som er politi?

og når sa de hva de jobbet som?

Anonymous poster hash: 6f801...827
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Folk møtes da vel på de normale møtearenaene for mennesker?

- jeg visste ikke at brannmenn hadde en spesiell plass de kunne møtes på, helikopterpiloter en annen plass og Politikvinner-/menn et tredje sted? :klo:

Om folk er som meg så informere man etter en stund... når det er naturlig å snakke om hva man driver med.

- blir ikke overrasket om andre bransjer har det likedan, jeg tror det.

Det er mennesker som møtes, ikke yrker.

Noen som har en liten facinasjon for et spesielt yrker her virker det som...

Endret av Lille-pus
AnonymBruker
Skrevet

Hvor møtes dere som har datet noen som er politi?

og når sa de hva de jobbet som?

Anonymous poster hash: 6f801...827

Jeg har møtt to stk. på nettdating. De har ikke "reklamert" med yrkesvalget sitt men heller ikke holdt det skjult. Begge var studenter da jeg møtte de.

Anonymous poster hash: 77f02...106

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt to stk. på nettdating. De har ikke "reklamert" med yrkesvalget sitt men heller ikke holdt det skjult. Begge var studenter da jeg møtte de.

Anonymous poster hash: 77f02...106

Hold deg unna politistudenter! Jeg har vært lenge i et forhold med en, før han begynte på studiene. Han flyttet og jeg ble igjen hjemme. Han endte opp med å leve et dobbelt liv, bådd han og flere av studenter. De mister tydligvis all moral når de starter der.

Anonymous poster hash: 0e54d...4a3

Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Typen jobber i politiet. Før var det en del jobb, men nå har de begynt å henlegge alle sakene, så nå er han alltid hjemme før lunsj. Trening og andre ærender i byen gjør han unna mens han er på jobb.

Anonymous poster hash: c82be...6f2

:fnise:

Skrevet

De fleste politistudentene jeg kjenner/har møtt er i overkant skrytete av seg. De skryter av utdanningen, av hvor mye de trener og generelt av alt. Irriterende mennesker, og hadde ikke giddet å date en sånn person. Men det kan være det bare er jeg som er uheldig med de jeg har møtt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Exen var politi. Makan til useriøs fyr. Gjennom studiene var det bare festing, det var skikkelig Paradise hotell-folk hele gjengen. Superopptatt av trening og festing. Utro i fleng og ikke akkurat lovlydige. Betryggende at de skal "passe på oss". Anonymous poster hash: 8808a...281

Spot on!!!

Anonymous poster hash: 034a1...f76

Gjest Servicetekniker
Skrevet

Er bare uniformen og at de har "makt" som tenner de som "tenner" på en som er politi. Tar du vekk uniformen og makten er de bare et vanlig kjedelig menneske som alle oss andre.

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna politistudenter! Jeg har vært lenge i et forhold med en, før han begynte på studiene. Han flyttet og jeg ble igjen hjemme. Han endte opp med å leve et dobbelt liv, bådd han og flere av studenter. De mister tydligvis all moral når de starter der. Anonymous poster hash: 0e54d...4a3

Signerer!!

Anonymous poster hash: 034a1...f76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...