AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Okei, ADVARSEL: litt ekkelt spørsmål og detaljer her. Jeg har en ganske djup navel, derav grunnen (håper jeg iallefall, for den er på vei bort) at magen min er og alltid har vært ganske stor. Inne i navelen samler det seg en sånn skorpelignende greie, oransje\øyekatarrfarget, som går an å skrape vekk, men som STINKER høgg og h*lvete, og under er det fuktig.Tar det lang nok tid før jeg "legger merke til" at det er der, blir det helt rødt inni navelen, type utslett, som svir litt. Jeg har aldri hatt piercing eller noen slags form for dilldall der nede, og jeg forsøker så godt det lar seg gjøre å holde det hygienisk der. (Burde jeg kanskje bruke intimsåpe?) Er det noen andre som har samme problemet, og om noen vet hva dette kan komme av? Har tenkt litt på om det kanskje kan være oppsamlet svette, men det lukter virkelig tusen ganger verre enn svette, og det kommer uansett om jeg er varm eller ikke.. Er ikke redd eller nervøs for det eller noe, bare lurer på om det egentlig er normalt.. Anonymous poster hash: dd085...bda Anonymous poster hash: dd085...bda
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Okei, ADVARSEL: litt ekkelt spørsmål og detaljer her. Jeg har en ganske djup navel, derav grunnen (håper jeg iallefall, for den er på vei bort) at magen min er og alltid har vært ganske stor. Inne i navelen samler det seg en sånn skorpelignende greie, oransje\øyekatarrfarget, som går an å skrape vekk, men som STINKER høgg og h*lvete, og under er det fuktig.Tar det lang nok tid før jeg "legger merke til" at det er der, blir det helt rødt inni navelen, type utslett, som svir litt. Jeg har aldri hatt piercing eller noen slags form for dilldall der nede, og jeg forsøker så godt det lar seg gjøre å holde det hygienisk der. (Burde jeg kanskje bruke intimsåpe?) Er det noen andre som har samme problemet, og om noen vet hva dette kan komme av? Har tenkt litt på om det kanskje kan være oppsamlet svette, men det lukter virkelig tusen ganger verre enn svette, og det kommer uansett om jeg er varm eller ikke.. Er ikke redd eller nervøs for det eller noe, bare lurer på om det egentlig er normalt.. Anonymous poster hash: dd085...bda Anonymous poster hash: dd085...bda Har aldri vært bort i lignende. Men det vil sikkert hjelpe med daglig rengjøring Anonymous poster hash: 8a69e...bde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå