AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 jeg var faktisk ikke klar over at jenter ikke alltid sprutet under orgasme, jeg trodde alle gjore det, men det er faktisk ganske få! så jeg trodde jeg aldri hadde hatt orgasme, men egentlig har jeg det alltid! til jenter: spruter du under orgasme? Anonymous poster hash: 1f81d...c07
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Nei ikke ved klitorisorgasmeAnonymous poster hash: 91f33...ecd
Subtessa Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Jeg spruter ved rett stimulering. Skjer kun ved fingring da. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Trodde ikke jeg kunne sprute, helt til jeg traff han fyren jeg har rotet litt med. Men kun ved fingring da. Aldri fått orgasme med noen andre sexpartnere i det hele tatt da, bare han her. Anonymous poster hash: f79f1...387
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Ja, g-punktorgasme. Ved orgasme av stimulering klitoris får jeg det ikke. Anonymous poster hash: 32d96...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Ja, g-punktorgasme. Ved orgasme av stimulering klitoris får jeg det ikke. Anonymous poster hash: 32d96...eb1 flaut, men hvor er g-punkte? Anonymous poster hash: 1f81d...c07
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 jeg var faktisk ikke klar over at jenter ikke alltid sprutet under orgasme, jeg trodde alle gjore det, men det er faktisk ganske få! så jeg trodde jeg aldri hadde hatt orgasme, men egentlig har jeg det alltid! til jenter: spruter du under orgasme?Anonymous poster hash: 1f81d...c07 Kan svare på dama mi sine vegne. Hun spruter når hun er kåt nok + at hun blir stimulert riktig. Som f.eks klitoris og vaginalstimulering samtidig. Men er ikke hver gang hun spruter heller Anonymous poster hash: d7fbf...59d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 flaut, men hvor er g-punkte?Anonymous poster hash: 1f81d...c07 Om jenten ligger på ryggen så er g-punktet oppover. Et råd til menn er at hvis man sikter penisen mot navelen til dama blir sexen noe helt annet for begge.Anonymous poster hash: d7fbf...59d 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Nei ikke ved klitorisorgasmeAnonymous poster hash: 91f33...ecd Så orgasme er ikke orgasme...? Anonymous poster hash: 5f0d5...cd6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Så orgasme er ikke orgasme...? Anonymous poster hash: 5f0d5...cd6 Stor forskjell på vaginal orgasme og klitorisorgasme! Både i følelsen ut utførelsen. Når jeg først får en vaginal orgasme er den mye sterkere, men klitorisorgasmen er bedre. Har bare.. "spruta" litt et par ganger, men jeg stopper og får panikk hver gang jeg er på vei dit fordi jeg er så redd for at jeg tisser -.- Desverre er partneren min nå jævlig flink til å drive meg opp dit, og jeg skjønner bare ikke hvordan han får det til, så det har blitt mange runder med sprelling fordi jeg ikke vet om jeg vil trekke meg unna eller la han fortsette, om jeg skal stramme musklene (som jeg gjør når jeg får klitorisorgasme) eller om jeg skal slappe av.. Haha. Anonymous poster hash: 9adaf...874
grønt belte Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Spruter som regel hver gang jeg rir han. Kan også gjøre det hvis jeg stimulerer klitoris på "rette måten".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå