AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Er i 20-årene, har vært singel i 1,5 år nå. Har hatt noen ONS's, men det er jo i fylla. I fylla blir jeg alltid kåt, men sjelden edru. I tidligere forhold har det vært litt sex i begynnelsen, men så dabber det av med én jeg blir komfortabel med han og når jeg "vet hva jeg får", og dermed har vi knapt sex mer. Mitt siste forhold varte i 3 år, og jeg mistet følelsene for han ganske tidlig, men klarte ikke gjøre det slutt. Det endte heller med at vi nesten aldri hadde sex. Med mindre han kanskje ga meg en massasje el. og jeg lot han få en kjapp en, men det var ikke noe nytelse for min del. I fylla derimot, er det ofte jeg som regjerer i senga. Da har jeg masse ønsker, og tar kontrollen. Akkurat nå tenker jeg også at det hadde vært hyggelig å ha en kjæreste, som man kan finne på ting med, se film med, spise middag med, dra på turer med.. Men det at jeg er så lite seksuell, vil jo ødelegge ett hvert forhold. Jeg blir sjelden kåt når jeg er alene også, og onanerer kanskje to ganger i mnd'en.. Jeg ser på sex som noe slitsomt i ett forhold, det å hele tiden skulle være tilgjengelig for sex osv. Det er det eneste ålreite med å være singel, at jeg slipper det maset. Hva skal jeg gjøre? Er jeg dømt til å bli evig singel?Anonymous poster hash: a7bc2...e39
Gjest Coolaid Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Jeg tror det bare handler om at du finner en som er kompatibel med deg. Sex er egentlig et uttrykk for kjærlighet. Det glemmer mange. Jeg tror ikke du er et useksuelt menneske. Jeg tror du må finne den rette personen og da vil følelsene dine eksplodere i deilig sex. Jeg tror ikke du vil være evig singel eller et håpløst tilfelle. Kanskje forholdet du var i ikke var det rette for deg? Selv om det ikke var de superstore konfliktene så var det kanskje ikke stor kjemi heller? Still deg selv åpen til andre mennesker. Tenk litt på hva du vil ha og tiltrekkes av uten at du skal lage for mange krav. Tenk også på hva du selv tenner på, hva du liker når det kommer til sex. Utforsk det litt. Virker som om du har det i deg. Det kommer frem når du blir full og tar kontroll i sengen.
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Nei...det finnes aseksuelle menn "heldigvis" Finn deg en sånn mann. De syntes også sex er noe mas.
Gjest Nordavind Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 (endret) -- Endret 23. april 2015 av Nordavind
Zevs Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 I fylla derimot, er det ofte jeg som regjerer i senga. Da har jeg masse ønsker, og tar kontrollen. Du tenner jo tydeligvis på å regjere og kontrollere. Lysten mangler fordi hemninger ikke tillater deg å innta denne rollen i edru tilstand?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Som alle andre, har jeg behov for litt oppmerksomhet og bekreftelse innimellom, så jeg har vært innom dating-sider litt av ot på. Sukker, Tinder, Møteplassen osv. Men når han plutselig vil møtes, blir det seriøst med en gang, og jeg er livredd for å bli forelska, fordi jeg vet at jeg ikke kan gi han alt han trenger i ett forhold. Hvor tidlig bør jeg fortelle om den "useksuelle" delen?Anonymous poster hash: a7bc2...e39
Biloba Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Du er ikke aseksuell når du fungerer i fylla. Det betyr bare at du ikke har funnet din greie og er trygg enda, og at du har mer å utforske. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Forbli singel så du ikke lurer noen fler stakkars menn til å kaste bort tid på deg. Det er ytterst få menn som er aseksuelle og sjansen for at du vil treffe på en slik er minimal, ihvertfall på en datingside. Og de som eventuellt sier at de ikke er så interesserte i sex gjør det i realiteten bare fordi de tror det gir dem en bedre sjanse for å bli sammen med deg i håp om å ha sex med deg. Spar menn for lidelsen og finn deg heller noen venner du kan henge med.Anonymous poster hash: 720e5...e73
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Forbli singel så du ikke lurer noen fler stakkars menn til å kaste bort tid på deg. Det er ytterst få menn som er aseksuelle og sjansen for at du vil treffe på en slik er minimal, ihvertfall på en datingside. Og de som eventuellt sier at de ikke er så interesserte i sex gjør det i realiteten bare fordi de tror det gir dem en bedre sjanse for å bli sammen med deg i håp om å ha sex med deg. Spar menn for lidelsen og finn deg heller noen venner du kan henge med.Anonymous poster hash: 720e5...e73 Sludder og vås. Man er ikke aseksuell om man har glede av sex (selv om man er beruset). Det gjelder bare å finne noen man tenner på og som man føler seg fri sammen med. Anonymous poster hash: 1b7de...9d1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Sludder og vås. Man er ikke aseksuell om man har glede av sex (selv om man er beruset). Det gjelder bare å finne noen man tenner på og som man føler seg fri sammen med. Anonymous poster hash: 1b7de...9d1 Tullprat. Aseksuell legning betyr at en ikke er tiltrukket av andre eller tanken på å ha sex med dem - en kan selvsagt likevel reagere på og like fysisk stimuli (slik genitalia kan reagere på uønsket stimuli). Anonymous poster hash: bd6fa...775 1
Gjest HarryDotter Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Som alle andre, har jeg behov for litt oppmerksomhet og bekreftelse innimellom, så jeg har vært innom dating-sider litt av ot på. Sukker, Tinder, Møteplassen osv. Men når han plutselig vil møtes, blir det seriøst med en gang, og jeg er livredd for å bli forelska, fordi jeg vet at jeg ikke kan gi han alt han trenger i ett forhold. Hvor tidlig bør jeg fortelle om den "useksuelle" delen?Anonymous poster hash: a7bc2...e39 Vet det høres kaldt ut, men for ditt fremtidige forhold, ville jeg vært svært nøye med å opplyse om det veldig tidlig. Så tidlig som mulig. Ja det er mange menn der ute som vil ha et forhold men en flott personlighet og alle de andre bra kvalitetene du helt sikkert har, men sex er liksom en av de tingene som skiller forhold fra vennskap. De aller fleste menn forventer dette av en kvinne. Det er for de fleste det lille ekstra i forholdet. Så for at du ikke skal gi falske forhåpninger, bør du være tydelig på akkurat den biten. Men det finnes menn som ikke bryr seg nevneverdig om sex heller, så bare stå på og vær ærlig. Det tror jeg vil lønne seg i lengden.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Du har jo besvart spørsmålet ditt allerede. Legg to og to sammen så finner du ut at løsningen på problemet er at du må drikke mere. Anonymous poster hash: da7ce...0b6
Timza Skrevet 7. juli 2014 #14 Skrevet 7. juli 2014 Du sier jo selv at du er som et annet dyr når du er full. Mangelen på sex i edru tilstand handler kanskje om at du kun har sex som du ikke liker i de stundende? Ønsker du egentlig å dominere? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå