Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Den 30 juni hadde jeg en halsoperasjon som legen sa at ikke skulle gjøre så vondt etter jeg var ferdig men da jeg våknet etter operasjonen så sier legen, forresten, vi fjernet restene etter mandlene som du tok når du var liten. Dag 1 til 3 var ikke så vondt men dag 4 og 5 var det et smertehelvete uten like. Natt til i dag så har jeg bare sovet en time. Jeg tok paralgin major men det hjalp ikke mot smertene så tårene begynte å renne. Da jeg satt i stua med verdens beste mamma så følte jeg plutselig at noe holdt på å løsne og etter på så begynte jeg å blø gammelt blod som stoppet med engang. Etter det så har jeg fått en mer open følelse i halsen og det gjør ikke fult så vondt som det gjorde i går, men litt av skorpen er i halsen fortsatt. Er det sant at man har en smertetopp også blir det bedre etter det? Og er det veldig smertefullt når hele skorpen faller av?

Jeg husker ikke så mye fra da jeg fjernet mandlene mine når jeg var liten siden jeg var fem og nå er jeg 23. Så det begynner å bli en stund siden.

Endret av Eplen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde fått Voltaren sammen med Parlagin Forte. Høres ut som du har fått litt lite smertestillende. Man kan også kombinere Ibux og Pinex (Forte). Ta kontakt med legen som opererte deg og fortell at du har smerter. Smerter er vanlig etter en operasjon, ja.

Anonymous poster hash: 3684a...4e1

Skrevet

Takk for svar! Dro på sykehuset i går og fikk en resept på voltaren. Tok en voltaren når jeg kom hjem men senere på kvelden så begynte det å fosse blod ut av munnen så jeg ble hentet av ambulanse og lagt inn. Har mindre smerter og det går en stund før mellom hver smertestillende. Skal heldigvis dra hjem i morgen. Jeg begynner endelig å se lyset i enden av tunnelen. Jeg trodde det å trekke visdomstann var vondt men det er ingenting i fordel til det jeg har vært igjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...