Gå til innhold

frkgamstpedersen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Missrenates tror jeg..

Anonymous poster hash: 5356c...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå har hun bytta enda en gang.

Anonymous poster hash: 2b20f...d98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig kommentar fra henne om at hun bytta nick fordi hun har sitt eget navn og identitet. Og den er ikke bare dama til Gamsten:) Yeah rite!

Anonymous poster hash: 47b7c...bb1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har hun bytta enda en gang.

Anonymous poster hash: 2b20f...d98

Dere må si til hva da... :)

Anonymous poster hash: 483df...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må fortsatt poengtere i "profilteksten" på insta at kjæresten er fotballspiller ..

Anonymous poster hash: 9c130...680

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må si til hva da... :)Anonymous poster hash: 483df...afa

Bare å søke på Renate Strand så finner du henne

Anonymous poster hash: 9c130...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å søke på Renate Strand så finner du henne

Anonymous poster hash: 9c130...680

Eh, nei..? Da kommer en renate strand med 91 følgere

Anonymous poster hash: 483df...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nei..? Da kommer en renate strand med 91 følgereAnonymous poster hash: 483df...afa

Renatesunivers ;)

Anonymous poster hash: 9c130...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renatesunivers ;)

Anonymous poster hash: 9c130...680

Takk :)

Anonymous poster hash: 483df...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta litt på gamle bilder av henne og syns faktisk hun er kjempesøt. Hun må bare droppe duckselfiene, for det er så blodharry. Når hun smiler naturlig så skjønner jeg hvorfor Gamsten har falt for henne. Ikke vakker, men søt.

Stilen hennes er så som så, ikke akkurat noe jeg misunner henne selv om jeg også har de samme designermerkene på enkelte ting.

Anonymous poster hash: 47b7c...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. hun nevner "når man ikke er gift så.." henger nok på kg! Kanskje mannen har sagt han ikke vil gifte seg?

Anonymous poster hash: 5356c...95c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. hun nevner "når man ikke er gift så.." henger nok på kg! Kanskje mannen har sagt han ikke vil gifte seg?Anonymous poster hash: 5356c...95c

Det vet vi ingenting om. Men jeg hadde fått panikk hvis en jeg datet hadde tatt etternavnet mitt,før vi ble gift. Og hadde jeg vært berømt og min kjære bruker etternavnet mitt for oppmerksomhetens del så hadde jeg blitt veldig skeptisk til vedkommende. Selv fru Riise brukte ikke etternavnet hans før etter de at de giftet seg.

Anonymous poster hash: 47b7c...bb1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate får tom. fru Riise til å virke classy når man sammenlikner disse to damene.



Anonymous poster hash: ebe31...0be
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet vi ingenting om. Men jeg hadde fått panikk hvis en jeg datet hadde tatt etternavnet mitt,før vi ble gift. Og hadde jeg vært berømt og min kjære bruker etternavnet mitt for oppmerksomhetens del så hadde jeg blitt veldig skeptisk til vedkommende. Selv fru Riise brukte ikke etternavnet hans før etter de at de giftet seg.

Anonymous poster hash: 47b7c...bb1

Virker jo som hun har brukt både etternavnet hans og andre "kjendisvenner" for å få oppmerksomhet. Ser hvertfall sånn ut på instagram..,

Anonymous poster hash: 9c130...680

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... Det exstansions-håret hennes så skikkelig unaturlig ut. Det er jo skikkelig tjafsete pølsehår! På toppen av det hele har hun svarte (?) striper innimellom alt det blonde :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Er det ikke litt spesielt å kalle seg frkgamstpedersen når de bare er kjærester og ikke gift? Første jeg tenkte var at hun utnytter navnet hans...men men hver sin greie :P

Det er vel sært uansett, med mindre hun er søsteren hans da, siden frøken betyr ugift, og det er vel ikke akkurat det normale å ta etternavnene til kjæresten sin så lenge man er ei frøken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi... Det exstansions-håret hennes så skikkelig unaturlig ut. Det er jo skikkelig tjafsete pølsehår! På toppen av det hele har hun svarte (?) striper innimellom alt det blonde :fnise:

Hun har nok vært uheldig med frisøren sin ;)

Anonymous poster hash: 9c130...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun bytta navn. Igjen.

Renate.strand og la ut ett nytt duckselfie.

Anonymous poster hash: 47b7c...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun bytta navn. Igjen.

Renate.strand og la ut ett nytt duckselfie.Anonymous poster hash: 47b7c...bb1

duckselfiene hennes er bare såååå pene!

Tror ikke det går lange stunden før hun heter frkgamstpedersen igjen... Hun merker nok at hun ikke får den samme oppmerksomheten lengere. Derfor tester hun ut ulike brukernavn...

Anonymous poster hash: 9c130...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike som henne går det tretten av på dusinet. Forholdsvis ung, slank jente som spruter pupper og lepper fulle av silikon og restylane, limer på mengder av løshår, vippeextensions og falske negler osv. Mora hadde neppe kjent henne igjen om hun ikke hadde sett henne siden tenårene.



Anonymous poster hash: 68f6e...83b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...