Gå til innhold

Roomies og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan ikke forvente at hun skal ha lydløs sex selv om dere deler leilighet, men resten høres uholdbart ut.

Dere bor allerede trangt og han sitter i leiligheten hele dagen, og inviterer i tillegg en haug med andre folk slik at du ikke kan bruke fellesrommene? Jeg hadde ikke klart å bo sånn.

Jeg skjønner forresten veldig godt at det er ekstra ille å høre dem ha sex når de irriterer vettet av deg til vanlig. Det gjør ikke situasjonen sexy akkurat.

Endret av Cathrine88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden har jeg lest før... Har du bare omformulert deg litt og lagd en til? Veldig snålt opplegg. Hva med å bo med noen på din egen alder? Litt rart med student+pensjonist

Endret av vestia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg bor med en annen jente (ikke en venninne) og jeg har ikke delt leilighet med noen tidligere.

Typen hun dater er her veldig mye. Slik at han bor her dager av gangen til tider og det er litt irriterende. Han er rundt 60 og har sitt eget hus, men det er litt lengre for henne å reise inn til jobb derfra. Jeg vet riktignok ikke hvorfor de ikke er der i helgene.

Uansett, jeg satt og leste til eksamen (en jeg tar opp i juli) og de har sex i rommet ved siden av, og jeg hørte henne gjennom veggen.

Bare så det er sagt, jeg er overhodet ikke prippen eller en som lett blir satt ut av slikt (dog tanken på den fyren naken er generelt ukomfortabel skal jeg innromme...).

Jeg dater en amerikaner som er i byen iblant men han bor på hotell når han er her og da overnatter jeg heller evt. der. Jeg har aldri tatt ham med hit, greit å se ham i sentrum da vi er litt utenfor - men i tillegg har vi en liten leilighet der det ikke er mye mulighet til å trekke seg tilbake.

Jeg bare lurer - hva er vanlig praksis i kollektiv eller med en venn man bor med? Er det vanlig å ikke tenke over hvor ofte en partner er til stede eller bor der, eller hvorvidt det merkes for de andre når man har sex?

Som nevnt over er jeg uerfaren med dette så jeg lurer.

Anonymous poster hash: e4339...6b3

Synes du burde kreve avslag i leia dersom det blir for belastende for deg og du føler du ikke får det du betaler for. Du betaler for å dele leilighet med en person og ikke to.

At roomien har en og annen ONS iblant der partneren er ute før frokost er greit nok, men når de okkuperer leiligheten og ligger å knuller hele dagen og senker kvaliteten på din tid i leiligheten som du betaler for og ikke han så er det ikke akseptabelt. Da bør feks han betale leie og du mindre leie siden han opptar noe du betaler for uten at du er enig i det.

Anonymous poster hash: 24d39...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...