Gå til innhold

Ting å gjøre i sommer alene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Vet ikke om det finnes en sånn tråd allerede,men lager den allikevel.

Har ikke sånn kjempegod råd i år,og skal en uke til syden senere i sommer. I mens blir det jo endel tid for meg selv,og det kan jo være fint det. Jeg har heller ikke noen venner,og er sjenert av meg så jeg har litt lyst til å utfordre meg selv og gjøre ting alene selv om det kan være litt "skummelt". :)

Hittil har jeg sett serier når det er dårlig vær,begynt å lese en bok,bakt,ryddet osv,men lurer på hva dere skal i sommer?

Hva kan man gjøre alene? Jeg har jo litt penger,men ikke så mye at jeg kan reise til utlandet og sånt.



Anonymous poster hash: 5a82f...f97
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har sykkel, ville jeg pakket sekken med niste og det som trengs, og dratt på lange sykkelturer alene. Dagen går fort, man blir bedre kjent med nærmiljøet, man får trim og frisk luft, men best av alt: det er gratis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runke/fingre?

Anonymous poster hash: 31515...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knerw

Dra på festival. Du kan jo f.eks melde deg som frivillig. Da blir du kanskje kjent med noen nye mennesker også. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Lek turist i egen by. Mange tilbud er gratis eller rimelige. Sjekk ut hva som er av museum, utstillinger etc.

Dra på fottur eller sykkeltur. Bruk naturen. Små turer er gis turer, så du trenger ikke mye utstyr.

Storbyferie i Norge. Trenger ikke bli ekstremt dyrt.

Besøk familie.

Festivaler.

Gå i parken, grill, les en bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student og har ikke så mye penger, og når jeg har vært alene har jeg bare gått meg en tur, både sånn bare i nabolaget og på naturstier. Har syklet meg et par turer bare for å sykle, har plukket blomster og tatt med hjem, har lånt meg en hund å gått tur med, tilbydde meg å være barnevakt en dag og hadde hendene fulle, lagt meg i parken med musikk og bok, kjøpt reker til en og spist reker på loff med hvitvin til, lekt fotograf... Tja, det jeg kommer på i farta :)



Anonymous poster hash: dd801...600
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...