lady90 Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Jeg pleier å trene 2-3 ganger i uka, men har ikke trent på 1 uke nå. Våknet opp igår med støle/kraftløse underarmer, og idag er det mye verre. Er helt ødelagt fra biceps og helt ned til hånda på begge sider. Er t.o.m. Støl oppå hendene, og føler jeg må bruke mye krefter for å orke å bevege armer og hender. Blir enda verre om armen har ligget i ro en stund (sovet). Noen som vet hva dette kan være? Endret 5. juli 2014 av lady90
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Jeg pleier å trene 2-3 ganger i uka, men har ikke trent på 1 uke nå. Våknet opp igår med støle/kraftløse underarmer, og idag er det mye verre. Er helt ødelagt fra biceps og helt ned til hånda på begge sider. Er t.o.m. Støl oppå hendene, og føler jeg må bruke mye krefter for å orke å bevege armer og hender. Blir enda verre om armen har ligget i ro en stund (sovet). Noen som vet hva dette kan være? Tenk over om du har gjort noe utenom det vanlige i det siste. Jeg var plutselig en dag her kjempe støl på utsiden av låret/øvre del av rumpa uten å finne noen logisk grunn til det. Hadde ikke trent. Slo meg til ro med at det var noe jeg hadde drevet med på jobb som jeg ellers ikke pleide å gjøre, og det gikk bort etter et par dager Sikkert ikke noe farlig hos deg heller Anonymous poster hash: ebfd1...5b8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Kan det være senebetennelse? Bare et innfall. Sier ikke at det må være det, det skyldes heller overbelastning enn avbrekk fra trening, for å si det sånn. I tillegg er det ofte noen andre symptomer, men de trenger ikke være så himla uttalte at man egentlig merker annet enn at armene bare ikke vil. Jeg har hatt det selv, og da føltes det slik du beskriver. Anonymous poster hash: 2eab4...155
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå