Gjest Blomsterert Skrevet 5. juli 2014 #21 Skrevet 5. juli 2014 Ja det er vel sånn jeg ønsker det, men uansett hva jeg lokker med i stua, er ikke pcn hans der... Han er totalt avhengi. Jeg får desverre ikke lov å dra ut på egenhånd, da han mener det er mer enn nok at jeg jobber 2 kvelder i uka, og da kan jeg holde meg hjemme resten i tilfelle ungene våkner... Også er han fryktelig sjalu. Det ble en kjempe krangel når jeg sa jeg hadde meldt meg på sommerfesten på jobben, og sa klart i fra at dit SKAL jeg. Sånne krangler orker jeg ikke så mange av, så det er bedre å holde seg hjemme... Også er det jo ikke så kult å dra på fest/byen når man må opp med ungene dagen etterpå. Så det blir jo til at jeg henger på¨nett, men synes liksom de fleste forummer og FB o.l blir fryktelig stille på lørdagskvelden, sikkert fordi folk hygger seg med andre ting. Nesten nå jeg gleder meg til ungene blir større og er oppe litt lenger TSAnonymous poster hash: fb031...a65 Eh..han sitter altså på kontoret sitt fordi han er avhengig av PC? Han nekter deg å gå ut alene? Det er du som må ta deg av ungene om de våkner selv om han er hjemme? I tillegg er han fryktelig sjalu,og har ingen interesse av å tilbringe tid med deg? Og du venter på at ungene skal bli større så de kan holde deg med selskap på lørdagskveldene. Og alt dette syns du er ok,bortsett fra at du kjeder deg?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #22 Skrevet 5. juli 2014 Om mannen din bare sitter på kontoret, så kan vel du dra ut med venninner? Jeg er selv singel og barnløs, har ingen venner og sitter alene helg etter helg, og kveld etter kveld... Slå den! Anonymous poster hash: 02576...23a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #23 Skrevet 5. juli 2014 Du får barn fordi du skal skape selvstendige og trygge individ som skal klare seg selv. Du får ikke barn fordi de skal sitte sammen med deg lørdagskvelden. En dag blir barna dine tenåringer, og da blir de mer interessert i venner og å gå ut for å være sosiale. Da vil du sitte der like ensom, men da kan du iallfall besøke andre? Anonymous poster hash: 02576...23a
minister-mio Skrevet 5. juli 2014 #24 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Ja det er vel sånn jeg ønsker det, men uansett hva jeg lokker med i stua, er ikke pcn hans der... Han er totalt avhengi. Jeg får desverre ikke lov å dra ut på egenhånd, da han mener det er mer enn nok at jeg jobber 2 kvelder i uka, og da kan jeg holde meg hjemme resten i tilfelle ungene våkner... Også er han fryktelig sjalu. Det ble en kjempe krangel når jeg sa jeg hadde meldt meg på sommerfesten på jobben, og sa klart i fra at dit SKAL jeg. Sånne krangler orker jeg ikke så mange av, så det er bedre å holde seg hjemme... Også er det jo ikke så kult å dra på fest/byen når man må opp med ungene dagen etterpå. Så det blir jo til at jeg henger på¨nett, men synes liksom de fleste forummer og FB o.l blir fryktelig stille på lørdagskvelden, sikkert fordi folk hygger seg med andre ting. Nesten nå jeg gleder meg til ungene blir større og er oppe litt lenger TS Anonymous poster hash: fb031...a65 Dette er ikke greit vet du. Kanskje mannen din trenger hjelp Edit: som i psykolog Endret 5. juli 2014 av mini-mio
sjøhest Skrevet 6. juli 2014 #25 Skrevet 6. juli 2014 Leste nå hvordan mannen din er, hjelpes! Bare drit i det tullet og gå ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå