Gå til innhold

Rare opplevelser med en ONS? Fortell!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var ute på byen med en veninnegjeng, og det ble en del med drinker og shots på oss. Jeg møtte da også en skikkelig hunk, og det endte opp med at jeg ble med ham etter byen. Han skulle da overnatte hos en kompis som vi endte opp hos. Kompisen var god og full og sovnet ganske fort på sofaen, så jeg og kjekkasen gikk inn på gjesterommet og satt igang. Vi hadde revet av alt av klær, og dynen hadde fallt ned på gulvet. Imens vi holdt på for fullt åpnet plutselig døren seg, og kompisen kom sjanglende inn på rommet. Jeg kastet armene over meg selv for å dekke meg best mulig til, fyren "min" la seg da over meg for å dekke meg til med seg selv, i tillegg til at han fortsatt var inni meg. Forfjamset og svette insisterte vi på at kompisen skulle gå ut, men neida. Han la seg ved siden av oss i sengen og begynte å ta på seg selv. Da vi alle tre var ganske så fulle, så endte det opp med at vi like godt gjorde oss ferdige mens kompisen gjorde seg ferdig med seg ved siden av, og stirret på oss under hele akten. Når han var ferdig sjanglet han tilbake ut til stuen igjen, og vi sovnet begge i sengen. Med dyne på vel å merke. Det var nogenlunde kleint dagen derpå kan man si!



Anonymous poster hash: a9433...c30
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella

Han som jeg for mange år møtte på en bar. Flott mann. Vi flørtet og jrg var singel. God stemning!. Han ble med meg hjem, og etter at vi hadde pult begynte han å gråte voldsomt. Vel, samboeren hadde omkommet i en ulykke DAGEN før. Veldig sært. Jeg fikk ham til å ringe en god venn som hentet ham. Og det var det.

Endret av Citronella
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet liggende på siden i en fremmed seng av at noen strøk meg på rumpa. Jeg var maks fyllesyk og kunne bare konsentrere meg om å ligge stille. En stemme spurte om han kunne ha sex med meg. Jeg mumlet ja, og ganske umiddebart ble undertrøyet mitt trukket ned. Da han hadde fått dyttet inn det han hadde, lød det et fornøyd stønn ved øret mitt. Det viste seg at den jeg lå med var en 50 år gammel mann som var både stygg og kortvokst. Den gangen var jeg 19 og på mitt deiligste. Han ble aldri ferdig pga alkoholen, en time gikk, to timer, mens jeg bare lå og stirret på morgenlyset sive inn gardinene. Jeg spurte ham om han ikke kunne være så snill å gjøre seg ferdig, og han sa han kunne gjøre det, dersom han fikk ta meg bakfra. Jeg gjorde som han sa slik at han endelig fikk det overstått. Det viste seg at jeg hadde blitt med inn i huset hans på vei hjem. Han var nok fornøyd med "fangsten" den kvelden. Jeg, ikke fullt så mye ...



Anonymous poster hash: 656b5...d00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en ONS, men med en fyr jeg hadde holdt på en tid. Han hadde sagt i fra at han måtte dra tidlig pga jobb så jeg registrerte bare så vidt at han dro. Da jeg våknet hadde en skrevet på en post-it "takk, det var godt. Her har du for bryet" og lagt ved én krone! Jeg lo så jeg nesten tisset på meg.

Anonymous poster hash: 9af8f...451

Hadde vært enda morsommere om han hadde lagt igjen en faktura :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært enda morsommere om han hadde lagt igjen en faktura :-)

Det hadde nesten vært morsomt å prøve! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pulte en fyr, og under akten begynte han å spørre om han kunne bruke tau og sånn på meg!! Fikk helt pækkern, er jo bare 16 år!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min ons spurte midt under akten hvor ofte jeg skifta på senga (gjør det hver uke), om jeg synes han var tykk og om han hadde liten penis. Til slutt lurte han på om jeg ville besøke han på en,annen kant av landet :)

Anonymous poster hash: 96aa6...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen fin, hadde med en dame hjem som var litt spesiell. Mens vi klinte og klådde sa hun hele tiden hvor deilig jeg var, hvor deilig lepper jeg hadde osv osv.

Så var klærne av og sexen i full gang og hun fortsatt, nesten helt besatt: du har så deilig kropp, pikken din er så stor, så hard pikk, mitt deiligste knull, herregud så deilig du er, bruk meg ++++

Hun virket helt besatt! :fnise: Må jo innrømme at det var fint for selvtilliten og jeg følte meg bra.

Men det var mye mer creepy enn det høres ut som, alt hun sa var med ett intenst blikk på meg hele tiden. Og når vi var ferdige, ville hun absolutt sove hodet mot tær, slik at hun kunne sove ved siden av pikken min... Morgenen gikk forsåvidt greit da jeg fikk henne fort ut. Men har etter det funnet roser på dørmatta to ganger, sikkert fra hun.

Høres kanskje bra ut for noen men jeg opplevde det veeeldig spesielt.

Ikke rart med den kroppen da :wow:

(Hvis det er deg på profilbildet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart med den kroppen da :wow:

(Hvis det er deg på profilbildet)

Haha! Takk :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg våknet liggende på siden i en fremmed seng av at noen strøk meg på rumpa. Jeg var maks fyllesyk og kunne bare konsentrere meg om å ligge stille. En stemme spurte om han kunne ha sex med meg. Jeg mumlet ja, og ganske umiddebart ble undertrøyet mitt trukket ned. Da han hadde fått dyttet inn det han hadde, lød det et fornøyd stønn ved øret mitt. Det viste seg at den jeg lå med var en 50 år gammel mann som var både stygg og kortvokst. Den gangen var jeg 19 og på mitt deiligste. Han ble aldri ferdig pga alkoholen, en time gikk, to timer, mens jeg bare lå og stirret på morgenlyset sive inn gardinene. Jeg spurte ham om han ikke kunne være så snill å gjøre seg ferdig, og han sa han kunne gjøre det, dersom han fikk ta meg bakfra. Jeg gjorde som han sa slik at han endelig fikk det overstått. Det viste seg at jeg hadde blitt med inn i huset hans på vei hjem. Han var nok fornøyd med "fangsten" den kvelden. Jeg, ikke fullt så mye ...

Anonymous poster hash: 656b5...d00

Dette var ekkelt å lese. Hvorfor i alle dager sa du bare ja?

Anonymous poster hash: 27f71...70d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff en fyr ute, og han fortalte meg alt han skulle gjøre med meg. Ble jo litt kåt av det, og ble med han hjem.

Der bare legger han seg ned og skal ha meg til å gjøre jobben. Ble litt fomling og var ganske full så greier å sovne ifra hele greia.

Våkner midt på natta og da sover han, så da snek jeg meg ut så fort jeg bare kunne.

Anonymous poster hash: f81c8...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle Erik er kjent for å være forførerisk, er han ikke? Høres skummelt ut

Anonymous poster hash: 6797b...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleint nei, rart ja. En fyr sto opp da vi var ferdig og lagde ferskpresset appelsinjuice +ordnet fruktfat til meg. En annen sendte meg en lengre kjærlighetserklæring og spurte om vi var kjærester. Og venninna mi traff en fra nettet som tok oppvasken iløpet av natta mens hun sov. Haha.

Hahaha. Må være beste ONS ever. Hadde det fulgt rydde-/vaskegaranti med på kjøpet, så hadde jeg kanskje begynt å dra med menn hjem fra byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan bare huske elendige ons. Kanskje ikke så rart jeg sluttet med ons etter den andre gangen...

Men altså vet ikke om den første ons var rar, men dårlig var den ihvertfall. For det første var han liten. Maks 14 cm (det er kanskje normalt, men for meg som hadde en kjæreste med 19 cm i flere år, var det lite i forhold) så jeg merket ikke mye der inne... og for det andre hadde vi ikke noe særlig kjemi. For det tredje bare kjørte han på og koste seg som bare det mens jeg bare var der... og ventet på at det skulle ta slutt. Og siden det tok så lang tid, endte det opp med at jeg spurte når han var ferdig og klagde på at det var varmt. Jeg var gjennomvåt liksom...

Neste morgen ville han ha en kjappis... hvor enn kleint det var liksom! Hadde bare lyst til å kaste han ut. Men han fikk en kjappis og forsvant like etterpå. Noen timer senere kom han tilbake med en angrepille fordi kondommen hadde sprukket... haha! Snill mann da, i det minste :) Aldri sett eller hørt fra han siden, og håper jeg aldri gjør det heller.

Den andre onsen var også helt jævlig. Kanskje enda verre enn den første til og med. Og ikke minst var vi begge EDRU. Kort og greit fortalt: Vi møttes over sukker og la til hverandre på facebook og snakket i ett par timer (Maks 2 ish) og begynte deretter å snakke om sex og sånt. Så spurte han om jeg ikke ville komme over. Vi snakket om at det virket som vi hadde god kjemi og sånt, så da tenkte jeg "why not?" klokka var allerede 12 på kvelden/natta, men jeg tok sjansen. Han bodde ca. 45 minutter unna, så var hos han rundt ett tiden. Begynte med å se film, men tok ikke lang tid før vi kysset... og deretter klinte. Og allerede da skjønte jeg at HER er det INGENTING. Æsj... vi krasjet så sykt med kliningen, men av en eller annen grunn stoppet ingen av oss der. Han tok hånden min ned på ståkuken hans og noen sekunder senere gikk vi inn på soverommet og kledde av oss. Han var sinnsykt rask med å kle av seg... nesten litt komisk. Så hadde vi sex da... størrelsen hans var bra den, men oh my god... null kjemi betyr jo automatisk elendig sex. Og jeg som egentlig skulle sove over, skulle det ihvertfall ikke nå!

Når sexen endelig var ferdig, og han kom inni meg men jeg turde å ikke si noe da.. wtf. Så sa han "Kom på at jeg egentlig må opp 10 tiden i morra for å hjelpe fattern med båten" eller noe.. haha, jeg skjønte jo at han bare måtte finne en unnskyldning for å få meg bort. Men takk gud for det, for jeg kom meg fort avgårde! Og angret hele veien hjem. Bortkastet tid og bensin. Og så måtte jeg faen meg kjøpe angrepille dagen etterpå å, fordi jeg ikke turde å si ifra at jeg ikke gikk på p-piller. Altså, hva går av meg egentlig?! Helt idiotisk. En av de få tingene jeg angrer veldig på her i livet.



Anonymous poster hash: 8fbc5...d53
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg nesten hadde en tredje ons også. Men det ble aldri noe av likevel. Han virket så kjekk og årleit på byen og vi kom i prat og lo masse. Så spurte han om jeg ville bli med han hjem og fortsette kosen der og det takket jeg ja til. Leiligheten hans var fin og ryddig og det så ut som han hadde litt penger... tente på bare det liksom. Han tok av seg skjorta og det gjorde meg heller ingenting. Følte meg bare litt heldig :P

Vi satt i sofaen og skravla om alt og ingenting. Begynte etter hvert å kysse litt osv og kjemien var absolutt der. Jeg tenkte et øyeblikk at dette kommer ikke til å bli en ons, men garantert noe mer! Men like etterpå smaker jeg salt mens jeg kysser han og trekker meg unna for å se hva det er, og der sitter han med tårer på kinnet. Jeg blir jo sjokka og spør hva som er gælig. Han bare mumler noe og prøver å kysse meg igjen og jeg tørr liksom ikke helt å avvisse han, så vi fortsetter å kysse litt da. Jeg begynner å ta på han der nede og da hører jeg snufsing. Så hvisker han "Kan ikke du bare holde rundt meg" Jeg syns det begynte å bli litt merkelig og kanskje kleint, men tenkte at jeg bare får gjøre det. Å holde rundt en halvnaken kjekkas mens han gråter litt er vel ikke så gærnt :fnise:

Men jo lenger jeg holder rundt han, jo mer griner han. Han hulker og snufser og mumler et eller annet, men ikke noe jeg skjønner bæret av. Jeg bare sitter der og stryker han på ryggen og sier "Såså, det går bra" Og begynte å lure på hvor all magien var.. og kjente at jeg ble skuffet over resultatet... vi hadde det jo så fantastisk og nå sitter vi her da...

Etter en halvtime ca, slutter han endelig å gråte og beklager seg flere ganger. Jeg fortsetter å være høflig og si at det ikke var noe problem. Så forteller han at han har dame, men skal til å gjøre det slutt og at samvittigheten bare tok over, så han klarte ikke å holde seg. Og da kjente jeg at jeg ble fly forbanna... og DA turde jeg å si min mening. Kort og greit sa jeg "Fy faen, jeg skal finne ut hvem dama di er og fortelle alt. Din sjuke drittsekk" og så tok jeg med meg veska og løp ut. Begynte dog å grine selv, fordi jeg faktisk klarte å like denne fyren kjempegodt på bare èn kveld.

Jeg fant dama hans ganske fort på facebook og sendte henne en melding. Hun svarte med en gang og takket meg for at jeg fortalte henne alt. De er nå ikke sammen lengre og det viste seg at han hadde ligget med jenter flere ganger mens de var sammen. Hadde det ikke vært for at han er en utro jævel, så hadde han vært en perfekt mann for meg... blir ganske trist av å tenke på det faktisk :jolie:



Anonymous poster hash: 8fbc5...d53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Må være beste ONS ever. Hadde det fulgt rydde-/vaskegaranti med på kjøpet, så hadde jeg kanskje begynt å dra med menn hjem fra byen.

Jeg var meget fattig en periode og dro med meg menn hjem etter byen fordi jeg visste de ville spandere nattmat og middag dagen derpå....

Anonymous poster hash: 0fe5a...ac4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var meget fattig en periode og dro med meg menn hjem etter byen fordi jeg visste de ville spandere nattmat og middag dagen derpå....

Anonymous poster hash: 0fe5a...ac4

HAHA, jeg dør.

Anonymous poster hash: 27f71...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe ONS da, men:

Jeg feiret mine 20 år og var dritings.

Ble kastet ut av utestedet fordi jeg snakket høylytt om sex foran alle og mine venner ville ikke følge meg hjem. Endte med at en asylsøker som nettopp hadde fått avslag på permanent oppholdstillatelse, fulgte meg hjem og sov hos meg. Fulle meg syntes han var dritkjekk og ville ha sex. Han skulle egentlig bli sendt hjem to uker før, men hadde stukket av.

På morningen rundt 04-05, fikk jeg sjokk og ringte til en venn av meg som jobber i UDI. Endte med at politiet kom og hentet han. Det er fremdeles det sykeste jeg hadde opplevd.

Senere, da jeg fikk en jobb som innebar kontakt med domsfelte, fant jeg ut at han var tiltalt for flere tilfeller av voldtekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...