AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Til dere som har tatt relevante kurs for utdannelsen/karrieren eller evt. executive education ved en anerkjent skole - hvordan fører dere dette opp på CVen? Da tenker jeg selvsagt på ting som er verdt å nevne og går over en viss tid. Har dere en egen kategori for "andre kvalifikasjoner"? Hvis det evt. går over opp mot et halvår og gir et sertifikat eller diplom, setter dere det under "utdannelse"? Anonymous poster hash: f44b9...e98
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Videreutdanning setter jeg under "utdanning" Kurs, uansett lengde og skriver på antall dager, setter jeg under "kurs" Anonymous poster hash: 33cb0...98d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Videreutdanning setter jeg under "utdanning" Kurs, uansett lengde og skriver på antall dager, setter jeg under "kurs" Anonymous poster hash: 33cb0...98d Min CV er på engelsk da jeg er bosatt i utlandet. Kan du gi noen eksempler på videreutdanning? Executive Education faller under dette, men dersom du har noen diplom o.l. fra Norge lurer jeg på hva slags som faller under videreutdannelse. Anonymous poster hash: f44b9...e98
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Jeg er videreutdannet til familieterapeut. De 2 årene det tok på deltid setter jeg under "utdannelse". Kurs jeg har gått, som feks. kurs i MI, MST etc. setter jeg under kurs fordi det er klassifisert som kurs og ikke som videreutdannelse. Du må nesten se i papirene dine hva som er klassifisert som kurs og hva som er utdannelse. Anonymous poster hash: 33cb0...98d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå