Gå til innhold

Loette 28, ny pakning?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gått på loette 28 i noen år nå, mens når jeg tok ut en ny pakke på apoteket på onsdag så hadde loette 28 fått ny pakkning med nytt utseende. Stemmer dette, eller surrer apoteket igjen? De har gitt feil piller før.

Noen andre som har sett den nye pakningen?

Anonymous poster hash: 7212e...1ba
Videoannonse
Annonse
Gjest Jeeeeeeea
Skrevet

Ja, de har ny pakning! Hentet ut nye idag faktisk, og jeg spurte om de hadde fått ny pakning og da sa de ja. Pakken er litt mindre og bredere enn den forrige, og inni ligger brettene i en "pose" hver. Og selve brettet er jo helt annerledes. Det er flere rader under hverandre, og brettet er ikke like langt som før.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de har ny pakning! Hentet ut nye idag faktisk, og jeg spurte om de hadde fått ny pakning og da sa de ja. Pakken er litt mindre og bredere enn den forrige, og inni ligger brettene i en "pose" hver. Og selve brettet er jo helt annerledes. Det er flere rader under hverandre, og brettet er ikke like langt som før.

TS her:

Phew, da var det ikke bare meg de tulla med. Håper bare det er samme innhold i pillene, så går det vel greit xD Ja, akkurat det samme på meg også.Tusen takk for svar :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så det samme da jeg hentet nye for et par uker siden. Godt at pakningen har blitt litt mindre, enklere å ha med seg i veska osv :)

Anonymous poster hash: 37060...f45
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så det samme da jeg hentet nye for et par uker siden. Godt at pakningen har blitt litt mindre, enklere å ha med seg i veska osv :)

TS her:

Tusen takk for svar :) bra det er flere. Du har gått på de etter den nye pakningen også og merker ingen forskjell? Jeg er skeptisk til nye ting, selv om det bare er pakningen xD

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bare pakken, sikkert ikke selve pillene og innholdet i dem. :)

Anonymous poster hash: 1b14c...09b

AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Tusen takk for svar :) bra det er flere. Du har gått på de etter den nye pakningen også og merker ingen forskjell? Jeg er skeptisk til nye ting, selv om det bare er pakningen xD

Ja, går på den nye nå :) Hadde det vært endringer i innholdet så hadde de måttet sagt i fra slik at man kunne byttet til noe annet. Navnet er det samme samt at produktet er allerede laget og det er slik det er, uansett om pakningen forbedres. Hadde de endret på innholdet så måtte de nok ha laget et nytt merke. Ingen grunn til bekymring, altså! :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bare pakken, sikkert ikke selve pillene og innholdet i dem. :)

Anonymous poster hash: 1b14c...09b

Ja, går på den nye nå :) Hadde det vært endringer i innholdet så hadde de måttet sagt i fra slik at man kunne byttet til noe annet. Navnet er det samme samt at produktet er allerede laget og det er slik det er, uansett om pakningen forbedres. Hadde de endret på innholdet så måtte de nok ha laget et nytt merke. Ingen grunn til bekymring, altså! :)

TS her:

Phew, tusen takk for svar :D Nå ble jeg lettet :) Det har du rett i :) Og alt er jo vel og bra med deg etter å ha tatt den nye versjonen, så da får vi tro det går fint for alle :D

Tusen takk for et godt svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...