AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Er på festival i helgen og fikk selvfølgelig motet til å ta piercing i tungen. Finn streng beskjed om å ikke drikke resten av helgen. Men som sagt er jeg på festival så å da være klin edru i hele kveld ser jeg ikke frem mot, så det jeg lurer på er hvor farlig er det egentlig å ta et par glass med vin eller rusbrus? Mener ikke å drikke meg drita, men et par glass. Anonymous poster hash: e2c3c...3f5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Gjør det du fikk beskjed om og bli voksen. Går ut i fra at du vil beholde tunga di resten av livet? Anonymous poster hash: 18b78...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Det er en grunn til at du ikke skal drikke alkohol. Infeksjonsfaren blir veldig stor. Signerer ^ over meg. Du dør ikke av å være avholds noen måneder Anonymous poster hash: 9f359...997
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Problemet er blant annet at alkoholen går rett inn i et åpent sår, og du kan rett og slett drikke for mye. I tillegg er det utrolig mye sukker og dritt i det som øker infeksjonsfaren. Om du får infeksjon i tunga så er du ganske fucked. Anonymous poster hash: f201a...064
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Gjør det du fikk beskjed om og bli voksen. Går ut i fra at du vil beholde tunga di resten av livet? Anonymous poster hash: 18b78...f1c Typisk frekt KG svar Anonymous poster hash: 6590f...fdc
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Typisk frekt KG svar Anonymous poster hash: 6590f...fdc Ikke frekt, men direkte svar. Vedkommende vet hva h*n burde gjøre, men vil pushe grensene alikevel. Anonymous poster hash: 18b78...f1c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 Takk for seriøse svar ;-) er 20 år og er ikke ute etter å pushe noen grenser, jeg var bare ute etter å vite hvor mye et PAR glass med vin kunne skade.Anonymous poster hash: e2c3c...3f5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 Jeg ville ha unnet meg litt øl, i din situasjon, på festival. Ikke rusbrus. I moderate mengder. Men vært nøye med å skylle munnen med antibakterielt munnvann innimellom. Selv tok jeg piercing gjennom underleppa (hm, huden mellom underleppa og haka) og da fikk jeg ikke beskjed om å være avholds. Jeg dro faktisk rett på pub etterpå, for å feire, ettersom jeg husker! Og det gikk helt fint. Ikke for å oppfordre til noe som kan være helseskadelig, altså. Men du fikk så mange moraliserende svar her, så jeg tenkte jeg skulle være motvekt:) du kjenner din kropp best selv, du kan se an formen, om det ser ut til å gro fint, eller om du bør være ekstra forsiktig.Anonymous poster hash: b21f9...736
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Jeg drakk både samme kveld og et par kvelder etter at jeg tok piercing i tunga uten at det gjorde noen skade. Anonymous poster hash: 2f2fb...fae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå