Gå til innhold

Kan man påstå man elsker noen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom man er utro?

Er/har vært.. gjør ikke forskjell på enkelttilfeller eller mangfoldige ganger, men generelt en som har falt for fritstelsen eller mener dere det er av betydning?



Anonymous poster hash: d0c80...727
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom man er utro?

Er/har vært.. gjør ikke forskjell på enkelttilfeller eller mangfoldige ganger, men generelt en som har falt for fritstelsen eller mener dere det er av betydning?

Anonymous poster hash: d0c80...727

Er man utro så elsker man ikke personen lengere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man utro så elsker man ikke personen lengere.

Tror du ikke det finnes unntak?

Spør av nysgjerrighet.. aldri klart å forstå hvordan noen klarer å være utro.

Anonymous poster hash: d0c80...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært utro, men før det ble slutt med eksen som jeg ikke elsket lenger, så merket jeg at jeg fikk lyst på andre. Jeg elsket han ikke lenger og valgte å slå opp fremfor å være utro. Kunne aldri vært utro i begynnelsen av forholdet da jeg faktisk elsket han, enset ikke andre menn. Han ble forøvrig en annen mann ut i forholdet, så følelsene forsvant sammen med ønsket om å være trofast.



Anonymous poster hash: c29d2...968
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man virkelig elsker noen, så betyr jo det at man ønsker personen alt godt i hele verden og at man vil gjøre alt for å unngå å såre personen. Derfor tenker jeg at man aldri ville vært utro mot en man elsker, da utroskap blir ganske motstridene i forhold til hva å elske betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her..

Er selv enig med alle her.

Dessverre har jeg vært utfor en situasjon der jeg var den andre kvinnen..

Jeg visste riktignok ikke at hang allerede hadde ei hjemme og det var under meget høy konsentrasjon alkohol i blodet..

Kjenner det har tært helt sinnsykt på samvittigheten selvom jeg har vært uvitende..

For han virker det som livet bare gikk videre, legger til stadighet bilder ut av han og kjæresten som om de skulle være det lykkeligste paret i verden.

Skulle ønske jeg kunne si noe, men tror det er best å lar vær.



Anonymous poster hash: d0c80...727
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Tror du ikke det finnes unntak?Spør av nysgjerrighet.. aldri klart å forstå hvordan noen klarer å være utro. Anonymous poster hash: d0c80...727

Jeg tror ikke noen som sårer partneren sin så stygt kan elske partneren nei. Jeg tror heller ikke at de som banker partneren sin elsker partneren. Det blir samme greia. Man blir såret i begge tilfellene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min var utro mot meg. Det var mye alkohol i bildet, og han husker svært lite av det hele. Det var det siste jeg forventet av han, for jeg vet hvor mye han elsker meg. Han skjønner heller ikke selv hvordan det kunne skje.

Vi bestemte oss for å legge episoden til sides, og i stedet fortsette som før. Det var rett og slett det beste for oss og forholdet vårt. Vi vet hva vi har sammen, selv om vi ikke fremstår som er sterkt par for de som vet om episoden. Heldigvis er dette personer vi ikke kommer til å omgås i fremtiden, så da bryr jeg meg ikke særlig om dem og jenta.

Dette høres sikkert idiotisk ut for noen, men sånn er det nå. Trodde aldri jeg skulle tilgi utroskap, for jeg har slått virkelig hardt ned på det i et tidligere forhold. Denne gangen vet jeg imidlertid at det var anderledes, så jeg er fortsatt lykkelig sammen med kjæresten min.

Anonymous poster hash: e1fa8...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min var utro mot meg. Det var mye alkohol i bildet, og han husker svært lite av det hele. Det var det siste jeg forventet av han, for jeg vet hvor mye han elsker meg. Han skjønner heller ikke selv hvordan det kunne skje.

Vi bestemte oss for å legge episoden til sides, og i stedet fortsette som før. Det var rett og slett det beste for oss og forholdet vårt. Vi vet hva vi har sammen, selv om vi ikke fremstår som er sterkt par for de som vet om episoden. Heldigvis er dette personer vi ikke kommer til å omgås i fremtiden, så da bryr jeg meg ikke særlig om dem og jenta.

Dette høres sikkert idiotisk ut for noen, men sånn er det nå. Trodde aldri jeg skulle tilgi utroskap, for jeg har slått virkelig hardt ned på det i et tidligere forhold. Denne gangen vet jeg imidlertid at det var anderledes, så jeg er fortsatt lykkelig sammen med kjæresten min.

Anonymous poster hash: e1fa8...c33

Er du ikke konstant redd for at han skal være utro igjen? Alkohol eller ikke, jeg hadde aldri klart å tilgi. Men bra for deg og flott at dere er lykkelige :)

Anonymous poster hash: c29d2...968

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke konstant redd for at han skal være utro igjen? Alkohol eller ikke, jeg hadde aldri klart å tilgi. Men bra for deg og flott at dere er lykkelige :)

Anonymous poster hash: c29d2...968

Selvfølgelig liker jeg ikke at han er ute å drikker, men jeg vet at han ikke ønsker å være utro mot meg. Han lærte nok en lekse, og har kuttet ned på alkoholinntaket for å betrygge meg. Episoden har tært mye på han.

Anonymous poster hash: e1fa8...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som noen av dere blander sex med kjærlighet



Anonymous poster hash: c4cac...b0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som noen av dere blander sex med kjærlighet

Anonymous poster hash: c4cac...b0b

Ser ut som mange av oss blander handlinger med kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...