Gå til innhold

Jeg ble fridd til, på samme sted, igjen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er litt komisk. 1. juli 2004 ble jeg fridd til av min eksmann. Han tok meg med på ei vakker sandstrand like utenfor byen vi bor i. Vi giftet oss rett etter, men ekteskapet gikk i vasken etter noen år. Nå har jeg ny samboer, og gjett hva han gjorde....!!

1. juli 2014 fridde han, på den samme sandstranda...! Hva er oddsen??? Nøyaktig ti år senere, på samme sted!

Han er stolt over frieriet, som var veldig romantisk, i solnedgang på ei strand. Jeg bare håper at han ikke forteller mine venner hvor dette fant sted. De vet jo hva som skjedde for ti år siden, ikkesant. Han vet såklart at jeg har vært gift, men han vet ikke hvor jeg ble fridd til, og nå er det litt seint å si det. Tror han kommer til å bli skuffa om han får vite det, så jeg tror ikke jeg skal si noe... Får håpe at han ikke får vite det av andre.

Jeg skal unngå samme bryllupsdato, det er ihvertfall sikkert! ;)

Anonymous poster hash: 1439a...f8d

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

LOL. Så kleint i grunn. Men hey, ny mann, nye muligheter ;)

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Han kunne vel ikke vite dette, og han spurte deg jo ikke, og du visste vel ikke hva han hadde i tankene.

Så om han finner ut av det, så får jeg håpe han tar det med godt humør. Det er da ikke din feil?

For, ja, hva er oddsen? Det er nok en grunn til det! ;)

Anonymous poster hash: f95a4...811
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Oj. Ja, det blir kleint om du sier noe. Ikke si noe særlig om det til han med mindre han spør direkte.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tror det er sannsynlig at han kommer til å snakke om frieriet og hvordan det fant sted med vennene dine ville jeg sagt det til ham. Det blir iallefall kleint hvis noen andre forteller ham at han er 10 år for seint ute med sin originale ide....og hva skal du si da? Oi, det hadde jeg glemt serru...

Anonymous poster hash: 39fca...bb9

• Liker 7
Skrevet

Gratulerer med forlovelsen!

Jeg er enig i at om det er sannsynlig at han snakker om frieriet til andre, at det kan være greit å fortelle han om det. Du kan jo vinkle det til at de sammenfallende tilfeldighetene får det vonde enda lenger bak i hukommelsen.

Lykke til :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke fortelle forloveden din at det var rart, men også fint å bli fridd til akkurat der, for nå får du forhåpentligvis gode minner å forbinde med denne stranden? Forloveden din vet vel at den forrige mannen din var voldelig?

Anonymous poster hash: c4dbd...c33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud, du må da si at du har vært gift tidligere! Han kommer jo til å få vite det en eller annen gang uansett. Har du virkelig tenkt at han skal gå rundt og drite seg ut for din familie og dine venner ved å fortelle historien og være stolt over frieriet, mens alle vet at det egentlig er en ganske ironisk historie? Det er utrolig slemt av deg.

Anonymous poster hash: 89bd4...315
Skrevet

Men herregud, du må da si at du har vært gift tidligere! Han kommer jo til å få vite det en eller annen gang uansett. Har du virkelig tenkt at han skal gå rundt og drite seg ut for din familie og dine venner ved å fortelle historien og være stolt over frieriet, mens alle vet at det egentlig er en ganske ironisk historie? Det er utrolig slemt av deg.

Men herregud, leser du aldri HI?

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for personangrep, krenkende kommentarer, spekulasjoner + svar.

Irrlys, mod.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud, leser du aldri HI?

Åå haha, jeg leste "han vet så klart ikke at jeg har vært gift", aner ikke hvorfor det snek seg inn en "ikke" der ;)

Skrevet

Fortell dine nærmeste venner at du håper de ikke sier noe til ham hvor du ble fridd til første gang :)

Skrevet

Fortell din forlovede det! Et forhold skal baseres på ærlighet så det er en litt dålig start på ekteskapet. Sannheten kommer alltid frem til slutt :dagens-rose:

AnonymBruker
Skrevet

Det går nok rett til helvete denne gangen også. Norske damer lærer aldri!

Anonymous poster hash: df4ce...a0d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...