AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Hvor mye koster det ca med en parfyme på gardemoen ? Vet de koster forskjellig. Men ligger gjennomsnittet på 200kr , 400kr, 600kr eller ? Også lurer jeg på om det fins tilbud som 4 parfyme for prisen av 3 på gardemoen sånn som det er på arishoppen? Anonymous poster hash: 7d035...fdb
brightness Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Det varierer jo enormt fra hvilken parfyme du kjøper og hvilken størrelse den er. Helt umulig å svare på. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Det varierer jo enormt fra hvilken parfyme du kjøper og hvilken størrelse den er. Helt umulig å svare på. Sikkert ikke umulig og svare på om det fins 4 for 3 tilbud ? Også var det bare ment som hva en vanlig størrelse parfyme ofte koster. Er det nærmere 100 eller 1000kr liksom, men greit at det var vanskelig å svare på Anonymous poster hash: 7d035...fdb
Gjest Vampen Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 http://www.heinemann-dutyfree.com/oslo_departure_no/parfyme Ta en titt på denne siden, så ser du priser og tilbud. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 http://www.heinemann-dutyfree.com/oslo_departure_no/parfyme Ta en titt på denne siden, så ser du priser og tilbud. Tusen takk den siden var nyttig Anonymous poster hash: 7d035...fdb
*Emma* Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Som de over her sier så er det så stor forskjell at om man ikke vet merke du ser etter er det vanskelig å si noe ca svar : Jeg har kjøpt noen 'billigparfymer' som sommerduftene fra Escada. De tror jeg pleier å ligge rundt 300kr kanskje. Mens de dyre parfymene til Chanel og Gucci feks gjerne ligger godt over 600 kr flaska Har ikke sett noe 3 for 2 tilbud, men det er lenge siden jeg har vært på Gardermoen 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå