Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster det ca med en parfyme på gardemoen ? Vet de koster forskjellig. Men ligger gjennomsnittet på 200kr , 400kr, 600kr eller ?

Også lurer jeg på om det fins tilbud som 4 parfyme for prisen av 3 på gardemoen sånn som det er på arishoppen?

:)

Anonymous poster hash: 7d035...fdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer jo enormt fra hvilken parfyme du kjøper og hvilken størrelse den er. Helt umulig å svare på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer jo enormt fra hvilken parfyme du kjøper og hvilken størrelse den er. Helt umulig å svare på.

Sikkert ikke umulig og svare på om det fins 4 for 3 tilbud :) ?

Også var det bare ment som hva en vanlig størrelse parfyme ofte koster. Er det nærmere 100 eller 1000kr liksom, men greit at det var vanskelig å svare på :)

Anonymous poster hash: 7d035...fdb

Skrevet

Som de over her sier så er det så stor forskjell at om man ikke vet merke du ser etter er det vanskelig å si noe ca svar :

Jeg har kjøpt noen 'billigparfymer' som sommerduftene fra Escada. De tror jeg pleier å ligge rundt 300kr kanskje. Mens de dyre parfymene til Chanel og Gucci feks gjerne ligger godt over 600 kr flaska :)

Har ikke sett noe 3 for 2 tilbud, men det er lenge siden jeg har vært på Gardermoen :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...