frøkendings123 Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Heisann:) Jeg har ganske sensitiv hud når det kommer til solen, og jeg får både kviser (som følge av solkremen) og soleksem. Jeg blir også lett solbrent. Jeg lurer på om noen av dere har noen solkremer dere anbefaler? Jeg vil ha en solkrem som gir god beskyttelse og som ikke virker så fet på huden. Kan godt få tips om både solkremer for ansikt og solkremer for kropp! Takker for svar:) Ps: hvis noen har noen gode tips for soleksem også, er det bare å komme med det! Endret 5. juli 2014 av frøkendings123
Flua Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Anbefaler Forever Living sin, aldri prøvd bedre, og jeg har prøv en del. Sensitiv hud, soleksem... Den er ikke fet, og du blir ikke klissete. Solaray Betakaroten fra mai-august har fått vekk min soleksem.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Jeg får kviser i ansiktet, på halsen og brystet veldig kjapt av solkrem, og jeg har prøvd mange typer. Nå har jeg gått over til den fra MD Formulations, og foreløpig virker den bedre. Har også fått tips om å prøve Dermalogica sin. Styr unna apoteksolkremer. Anonymous poster hash: 22320...47a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå