Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Lurer på om dere her inne feiret deres 25 års dag? Eventuelt gjorde dere noe stort ut av det, eller ble det omtrent likt som en vanlig 22-23 årsdag? Og hvem skal man invitere? Inviterer dere kollegaer, eller bør man holde seg med sine nære venner?

Selvfølgelig gjør man som man ønsker, men bare lurer litt hva dere har gjort. Følger året selv om ikke så mange uker og begynner å vurdere om jeg skal gjøre noe utav dagen eller ikke. Flere er jo også på ferie, så det er jo litt dumt.

Anonymous poster hash: 29ce1...e53
Videoannonse
Annonse
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Jeg blir også 25 om ikke så veldig mange uker og lurer på det samme. Har ikke bestemt meg om jeg skal feire det eller ikke, og om jeg eventuelt skal ha stor eller liten fest.

Det er faktisk dumt å ha bursdag på sommeren som du sier for da er mange bortreist :dry:

Endret av Lady.In.Heels
AnonymBruker
Skrevet

Jeg feiret hverken min 25-årsdag eller min 30-årsdag ... hadde ingen å invitere, og hjemme var det bare ukoslig.

Prøver å gjøre det beste ut av det, og håper ting bedrer seg, og at jeg kanskje kan feire en fin 40-årsdag. :)

Men, om du har noen å invitere, så kan du jo ha en liten/stor fest? Eventuelt kan du ha den til høsten, det er det mange som gjør. :)

Anonymous poster hash: 95201...e9e
  • Liker 1
Skrevet

Jeg feiret ikke noe mer enn en vanlig bursdag. Jeg syns helt ærlig ikke at det var noe spesielt å bli 25 år, og syns det er litt rart når folk har store fester osv :)

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet

25 års dag er da ikke noe mer spesielt enn 21-24 eller 26-29.

Skrevet

Feiret ikke noe spesielt bortsett fra middag med gode venner, men mamma og pappa kom på surprisetur. Hadde jeg feiret bursdagen hjemme i Norge hadde den nok vært det samme; middag med gode venner.

Skrevet

Min feiring bestod i å gå ut å spise god mat med min kjære og et par venner av oss. Holdt i massevis for min del :)

Var snakk om å holde fest, stor ståhei og fyll en stund før bursdagen, men det ble med tanken ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som at mange synes det er veldig stas å bli 25 år. Er liksom halvveis til 50 :P

Anonymous poster hash: 29ce1...e53
AnonymBruker
Skrevet

Feiret som vanlig bursdag. I min krets er det 30 år man pleier å gjøre litt mer ut av.

Anonymous poster hash: 0fb76...bc2

Skrevet

Nei, syntes ikke det var så mye å feire egentlig.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hadde ikke noe fest. Men samboeren min tok meg med ut for å spise, også laget han kake til meg.

Anonymous poster hash: 698bc...3ec
Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg "må" feire bursdagene mine fordi mamma synes det er trist hvis jeg ikke gjør det :P Men hadde bare foreldre, søsken og en venninne på kake som alle andre bursdager. Er ikke så glad i å feire bursdager med masse oppmerksomhet.

Skrevet

Nei, gjorde ikke det. Men var på konsert kvelden før med påfølgende bytur med kjæresten og ei venninne. Nok feiring det :)

Skrevet

"Feiret" 25 årsdagen med eksamen på høyskolen.. Men dagen etter reiste jeg og samboer en uke til syden. Vi har bursdag med kun to dagers mellomrom, så da ble det årets bursdag- og julegave til oss selv. :)

AnonymBruker
Skrevet

Fyller 30 nå snart, men håper færrest mulig husker det og sender gratulasjoner. Har en del selvforakt om dagen og synes det å skulle feire meg selv er helt fjernt.

Anonymous poster hash: af693...a13
Skrevet

Feirer hvert år, og 25 år var ingenting spesielt i så sammenheng. Den gangen var det vel vors og så på byen, i motsetning til nå da vi samler 10-30 venner hjemme til god mat og drikke. Gjorde litt ekstra ut av 30 årsdagen, da. Med leid lokale, mat og underholdning, og ca 50 gjester.

Er glad i å samle venner og familie, og å stelle i gang fest eller middag, så benytter enhver mulighet. Hvis du vil, så hvorfor ikke. Det går an å kalle det sommer-/høst-/.. fest, dersom du føler det er litt rart å invitere til bursdagsfest.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var høygravid på 25 års dagen, så det ble ikke noe hæla i taket feiring akkurat...

Men hele familie var ute å spiste en bedre middag:)

30 års dagen hadde jeg veldig lyst å ha en ordenlig vennefest, men ingen ville være barnevakt, så da gikk jo ikke det:(

Får ta igjen når jeg blir 50 om 20 år!

Så jeg hadde absolutt prøvd å samle noen venner å ha det gøy hvis jeg var ts.

Anonymous poster hash: 35498...e41
Skrevet

Ja. Hjemme med mange gode venninner, og durabelige mengder alkohol. Kvelden endte med kråkestup ned trappa og en arm med redusert førlighet i flere uker.

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Feiret ikke min 25 års dag, har sluttet å feire bursdager for leeeeenge siden :ball:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadd hatt noen å feire med hadde jeg nok invitert vedkommende på middag.

Anonymous poster hash: 78518...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...