Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #21 Skrevet 5. juli 2014 Kanskje kommer det en slags motreaksjon? Ofte gjør det det, ut fra hva jeg husker fra sosiologien. Kanskje vil man tilbake til det ekte, naturlige, opprinnelige?Anonymous poster hash: a88d1...28d Selv motreaksjer er fake i dag synes jeg..De blir mer "mote-rekasjoner"
Gjest Peanut Skrevet 5. juli 2014 #22 Skrevet 5. juli 2014 Jeg visste ikke at nesen var avgjørende for et forhold. Nei, den er vel ikke det, men utseende er det vel? :3
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #23 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Nei, den er vel ikke det, men utseende er det vel? :3 Det vil jeg si at er veldig individuelt. Noen er mer opptatt av personlighet, andre utseendet. Folk er helt forskjellig, så er umulig å si hva som er ditt og datt. Endret 5. juli 2014 av miss_sara
Gjest Peanut Skrevet 5. juli 2014 #24 Skrevet 5. juli 2014 Noen er mer opptatt av personlighet, andre utseendet. Jeg foretrekker selv klart en blanding.
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #25 Skrevet 5. juli 2014 Jeg foretrekker selv klart en blanding. Jeg også.
Purple Diamond Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #26 Skrevet 6. juli 2014 Godt å lese at det er flere som reagerer på dette! Når jeg prater med folk om dette, får jeg inntrykk av at de fleste synes slike operasjoner er helt ok. Godt vi er flere som ikke synes det 😃 Må også legge til at jeg respekterer de som pga store vektproblemer tar en "slankeoperasjon". Det blir liksom ikke det samme som å fikse på nesa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå