AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Hei! Har startet med Loette for ca 2-3 mnd siden. Prøvde å hoppe over mensen nå, fordi jeg skulle på sydenferie. Begynte likevel å blø etter 3 pillen på det nye brettet, og er da bekymret for hvor lenge den kommer til å vare? Utrolig irriterende å ha på ferie. Er det lureste å stoppe midt på brettet, for å la det blø ut, eller burde jeg fortsette med pillene? Vil gjerne stoppe det snarest mulig Anonymous poster hash: 26d32...7fe
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Og går det eventuelt ann å ta pillefri i 4-5 dager, så begynne på nytt brett, og da slutte å blø?Anonymous poster hash: 26d32...7fe
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Jeg går også på loette, og hadde det samme som deg i starten. Slutt med pillene i ei uke, sånn at du får mensen, og så fortsetter du på pillene. Det gjorde jeg, funka bra :-) Anonymous poster hash: 29e1c...d36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå