Gå til innhold

Mellomblødning og loette


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har startet med Loette for ca 2-3 mnd siden. Prøvde å hoppe over mensen nå, fordi jeg skulle på sydenferie. Begynte likevel å blø etter 3 pillen på det nye brettet, og er da bekymret for hvor lenge den kommer til å vare? Utrolig irriterende å ha på ferie. Er det lureste å stoppe midt på brettet, for å la det blø ut, eller burde jeg fortsette med pillene? Vil gjerne stoppe det snarest mulig :)

Anonymous poster hash: 26d32...7fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og går det eventuelt ann å ta pillefri i 4-5 dager, så begynne på nytt brett, og da slutte å blø?

Anonymous poster hash: 26d32...7fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går også på loette, og hadde det samme som deg i starten. Slutt med pillene i ei uke, sånn at du får mensen, og så fortsetter du på pillene. Det gjorde jeg, funka bra :-)



Anonymous poster hash: 29e1c...d36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...