vannm75 Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 meg og kjæresten min gjenom de tre siste åra er litt nysgjerrige på fenomenet swingers... noen som har noe erfaringer.. vi har snakka åpent om det, og om å oppsøke miljøet.. hva er best; oppsøke privat eller klubb, vi søker andre par....vi er par rundt 40...som har lyst å sprite opp sex livet.... noen som vet om det er noe miljø på vestlandet... venter spent på respons..
PHM Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Det høres spennende ut! Vi har også snakket om det, men ikke blitt noe mer foreløpig....
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Vi er et par på 40 som har vært på Viproom i Oslo flere ganger. Lørdager er fint for par Anonymous poster hash: 88d8c...b84 1
Gjest made4u Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 meg og kjæresten min gjenom de tre siste åra er litt nysgjerrige på fenomenet swingers... noen som har noe erfaringer.. vi har snakka åpent om det, og om å oppsøke miljøet.. hva er best; oppsøke privat eller klubb, vi søker andre par....vi er par rundt 40...som har lyst å sprite opp sex livet.... noen som vet om det er noe miljø på vestlandet... venter spent på respons.. hmm...
vannm75 Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2015 hmm... Eller Hva sier du made? Skeptisk? Kjenner du noen??
Gjest made4u Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Eller Hva sier du made? Skeptisk? Kjenner du noen?? Hvorvidt jeg er skeptisk til at par søker slike aktiviteter eller ikke, beror på partene i forholdet og hvordan forholdet deres er. Noe slikt kan jo være umulig for noen par, mens for andre par kan de gå enkelt som bare det. Hvordan du/dere hadde taklet det vet jeg jo ikke, men man skal være rimelig trygg på hva man har sammen før man kan begi seg ut på noe slikt. Om jeg kjenner noen, tja, sikkert flere som hadde taklet slik og nok enda flere som ikke hadde taklet det... Er ikke hva jeg går rundt og fantaserer om for tiden i alle fall, men for all del, det kan jo endre seg (???).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå