Gå til innhold

Sang til min kjære.

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte at jeg skulle manne meg opp til å holde tale og så synge en sang til min tilkommende.

Tenkte å synge From this moment, men er det dumt å synge en engelsk sang? er (jo litt eldre folk der og...)

Hva synes dere om det?? Bør jeg la vær å synge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg syns du skal gjøre det du føler for, for det høres ut som en fin ting du vil gjøre for din tilkommende. :wink:

Skrevet

Nei, du bør absolutt ikke la være å synge!

Tenk å tørre noe slikt, og ha stemme til noe slikt! Skulle ønske det var meg... Han blir nok kjempe rørt om du fremfører denne sangen. Teksten passer jo perfekt til bryllup!

Skrevet
Nei, du bør absolutt ikke la være å synge!

Tenk å tørre noe slikt, og ha stemme til noe slikt! Skulle ønske det var meg... Han blir nok kjempe rørt om du fremfører denne sangen. Teksten passer jo perfekt til bryllup!

:Nikke: :Nikke:

Hadde jeg hatt stemme til det, hadde jeg gjort det også, men jeg eier ikke sangstemme, så jeg droppet det...

Skrevet

Bare et lite tips: bruk en annen sang!! Den er blitt en utrolig klisje...melodien er fin den, men folk hoerer den hver dag paa p4, vil dere ikke heller ha en litt mer personlig sang paa en saa personlig dag?! Sorry hvis jeg stoeter noen naa!!

Skrevet

Kan være enig med Popelka, selv om vi også har valgt denne sangen i kirken :-) (jeg har ALLTID drømt om denne, så det MÅTTE bare blir denne).

Har aldri hørt den i bryllup før heller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...