Densomlurer Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Har planer om å ta tatovering , og trenger litt hjelp til tattovør. Har sett på Symobolic ink - Line Hammett, Art and soul - Nene - gjestetatovør og Hellspawn Jimmy. Noen som har erfaring fra noen av disse, eventuelt kan anbefale noen andre? Ønsker en feminin, realistisk tulliplan i svart/grått. Helst i Oslo/Akershus eller rundt der, eventuelt Østfold. Endret 4. juli 2014 av Densomlurer
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Skjekk ut Electric Linda. Anonymous poster hash: 24838...d44
Sunbeam Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Katrine på Lucky 7 har en feminin tegnestil. Jeg går til henne og er dritfornøyd 1
Densomlurer Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2014 Katrine på Lucky 7 har en feminin tegnestil. Jeg går til henne og er dritfornøyd Okei, skal ta en titt til syns hun hadde mest oldstyle. Har ikke noen bilder å dele? :D
Sunbeam Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Okei, skal ta en titt til syns hun hadde mest oldstyle. Har ikke noen bilder å dele? :D Av min bare. Du kan se den om du vil?
Densomlurer Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2014 Gjerne Av min bare. Du kan se den om du vil?
dillyduzit Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Katrine på Lucky 7 har en feminin tegnestil. Jeg går til henne og er dritfornøyd Det gjør jeg og! Hun begynte nettopp på sleeven min/ Ferdig med en del altså Endret 7. juli 2014 av dillyduzit
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Beklager, men det finnes ikke feminine tatoveringer. Man kan selvsagt tatovere et feminint motiv, som f.eks blomster som ser ut til å være veldig trendy for tiden. Men selve det å ha tatovering, er IKKE feminint. Anonymous poster hash: 76618...2d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå