Gå til innhold

Olsen-tvilling innlagt med anoreksi

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de er nå rimelig tynne begge to, så det var vel bare et spørsmål om tid. Men det er nok hardt i den bransjen, ekstra press på seg for å se bra ut.

Skrevet

Og de jentene har jo også vært i bransjen fra før de kunne snakke.

Skrevet

Lurer på om det egentlig er sant..... på de bildene der var ingen av dem så tynn som meg. Og jeg har hvertfall ikke noen spiseforstyrrelse.

Kanskje det ikke finnes noen nyere bilder av dem da. Men det sto jo også at det ikke var noen sikker kilde de hadde fått det fra.

Skrevet

:roll:

Beklager, men jeg blir så oppgitt over folk som tror at man må være tynn for å ha anoreksi!

Man er faktisk ikke nødt til å se på folk at de har en spiseforstyrrelse for at den skal være tilstede.

Skrevet

Det er synd at det skulle ramme disse hvis det er tilfelle! De var jo noen nydelige jenter... Håper at alt går bra med dem/hun :)

Skrevet

Beklager, men jeg blir så oppgitt over folk som tror at man må være tynn for å ha anoreksi!

Man er faktisk ikke nødt til å se på folk at de har en spiseforstyrrelse for at den skal være tilstede.

Som om jeg skulle sagt det selv.

Utrolig trist, at så mange skal få denne grusomme sykdommen.

Skrevet
Lurer på om det egentlig er sant..... på de bildene der var ingen av dem så tynn som meg. Og jeg har hvertfall ikke noen spiseforstyrrelse.

Kanskje det ikke finnes noen nyere bilder av dem da. Men det sto jo også at det ikke var noen sikker kilde de hadde fått det fra.

Jeg så disse bildene for en stund siden, og er ikke overrasket: http://home.no.net/booyah/tjukkasser.jpg

Skrevet

Det burde ikke være noen tvil etter å ha sett de bildene som Eir linker til. Trist at det skal være sånn, men disse jentene har jo vokst opp i showbiz og det har sikkert ikke bare vært lett..

Jennifer

Skrevet

Å herregud!

Det der er skikkelig ille :-(

Uff, så trist.

:Nikke: :-(

Skrevet

:-( Bare triste greier dette her..sukk!!!

Skrevet

Unnskyld - jeg visste det ikke. Har ikke lest om den sykdommen, og på skolen lærte vi at man er tynn med anoreksi. Jeg ble selv dratt inn til helsesøster som 15-åring, hvor hun spurte om jeg hadde anoreksi fordi jeg var så tynn. Ikke så rart at jeg trodde det da da.

Men takk, jeg vet det nå ihvertfall.

Skrevet
Unnskyld - jeg visste det ikke. Har ikke lest om den sykdommen, og på skolen lærte vi at man er tynn med anoreksi. Jeg ble selv dratt inn til helsesøster som 15-åring, hvor hun spurte om jeg hadde anoreksi fordi jeg var så tynn. Ikke så rart at jeg trodde det da da.

Men takk, jeg vet det nå ihvertfall.

Ingenting å si unnskyld for, men jeg ble ikke tatt seriøst fordi jeg ikke var radmager - først da jeg var bare skinn og ben fikk jeg hjelp. derfor er det et litt sårt tema.

Skrevet

Ingenting å si unnskyld for, men jeg ble ikke tatt seriøst fordi jeg ikke var radmager - først da jeg var bare skinn og ben fikk jeg hjelp. derfor er det et litt sårt tema.

Jeg forstår. Det er utrolig dårlig, du gikk faktisk og spurte om å få hjelp, så trodde ingen på deg fordi du ikke var tynn nok? :roll: Det er sykt det.

De burde jo heller ta problemet ved roten før det går for langt da! :evil: Leger o.l burde vite bedre.

Håper det går bra med deg nå ihvertfall :klem:

Skrevet
Jeg forstår. Det er utrolig dårlig, du gikk faktisk og spurte om å få hjelp, så trodde ingen på deg fordi du ikke var tynn nok? :roll: Det er sykt det.

De burde jo heller ta problemet ved roten før det går for langt da! :evil: Leger o.l burde vite bedre.

Håper det går bra med deg nå ihvertfall :klem:

Problemet med helsevesnet er at de kan være ganske så firkantete innimellom. altså - det er jo en vei fra normalvektig til skjelett? når man sliter med anoreksi, så vil det ikke si at man automatisk blir skinn og ben.. men dette har ikke norsk helsevesen forstått og de lærer fortsatt barn i skolen at anoreksi = nettopp skinn og ben.. :roll:

Takk for omtanken sikka :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Da jeg så et bilde av dem for et par uker siden, tenkte jeg at de måtte være syke. Hun ene hadde kjole med åpen rygg som blottet ribbeina som stakk ut bak.

Skrevet
Jeg forstår. Det er utrolig dårlig' date=' du gikk faktisk og spurte om å få hjelp, så trodde ingen på deg fordi du ikke var tynn nok? :roll: Det er sykt det. [/quote']

Sant nok, har hørt mange tilfeller av folk som har både anoreksi og bulimi, som ikke blir lagt inn, fordi de veier for mye. Og siden de er syke tolker de det selvsagt som at "Jeg er tilogmed for tjukk til å få hjelp" og da blir selvbildet deres enda mer skrudd.

Skrevet

Stakkars jente :cry:

Håper det går bedre med deg da, Mylian :klem2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...