Gå til innhold

Dødsfall og angst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde å miste min far for et par siden. Dødsfallet var både brått og uventet samtidig som hendelsen var svært traumatisk. Få uker senere ble min mor diagnostisert med alvorlig sykdom.

Jeg mer eller mindre forberedet meg på å miste henne også. Hun overlevde, men har ingen garanti for å ikke få sykdommen tilbake. I begynnelsen trodde jeg at jeg taklet påkjenningene relativt greit, men begynte snart å få angstanfall, smerter i mage og senere nakke/rygg.

Nå, nesten tre år etter, sliter jeg fremdeles med voldsomt stress, angst og kroppslige smerter. Jeg har gått til kiropraktor/fysio og lege. Jeg blir ikke bedre, og begynner å bli rådvill. Til høsten tar jeg opp uni.fag for å forhåpentligvis komme inn på studiet jeg ønsker, men er livredd for hvordan det skal bli med jobb og ryggen som ikke vil samarbeide. Tidvis klarer jeg ikke sitte og lese heller.

Jeg har ikke fortalt noen om plagene mine, og synes i grunn det er ydmykende å ikke kunne fungere som jeg skal i ung alder. På grunn av dette sliter jeg med nedstemthet og opplever at jeg blir syk av stresset som følger.

Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 05f50...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...