AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Ja jeg burde jo slutte, men jeg lurer på hvor skadelig en miniporsjon snus om dagen er? Merker man det veldig på tennene etterhvert? Har brukt snus i to år nå men maks en om dagen, av og til flere og måneder uten.. Anonymous poster hash: d69cc...db1
Sphynx Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Er det ikke bare bedre å slutte istedenfor å bruke en snus hele dagen....? 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Ja jeg burde jo slutte, men jeg lurer på hvor skadelig en miniporsjon snus om dagen er? Merker man det veldig på tennene etterhvert? Har brukt snus i to år nå men maks en om dagen, av og til flere og måneder uten.. Anonymous poster hash: d69cc...db1 Du er ikke avhengig om du bruker en snus om dagen. Slutt! 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Du er ikke avhengig om du bruker en snus om dagen. Slutt! Jeg vet at jeg ikke er nikotinavhengig, heldigvis. Jeg lurer bare på hvor skadelig det er Anonymous poster hash: d69cc...db1
Sphynx Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Jeg vet at jeg ikke er nikotinavhengig, heldigvis. Jeg lurer bare på hvor skadelig det er Anonymous poster hash: d69cc...db1 Jamen kjære deg, om du ikke er avhengig, hvorfor må du da snuse? Selvfølgelig er det jo skadelig uansett hvor stor eller liten mengde det er i.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Alt er skadelig for tiden, så bare slapp av å nyt livet og snusen
Gjest Christina146 Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Et råd fra en som har snust mye i tre år: SLUTT. snart vil du ikke bare ha en, men flere om dagen. Og ja, det er skadelig om du bruker det over lengre tid..
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Et råd fra en som har snust mye i tre år: SLUTT. snart vil du ikke bare ha en, men flere om dagen. Og ja, det er skadelig om du bruker det over lengre tid.. Ja, husker da jeg ville bare ha en om dagen... Nå er det over en halv boks.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 Hvis du fortsetter med kun en liten snuspose om dagen, så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. Beste hadde jo vært å slutte helt så klart, men i forhold til de som snuser en boks om dagen med sterk snus, så tror jeg du ligger godt an ja.Anonymous poster hash: ad265...8d7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Jamen kjære deg, om du ikke er avhengig, hvorfor må du da snuse? Selvfølgelig er det jo skadelig uansett hvor stor eller liten mengde det er i. Sikkert fordi snus er godt, og avslappende. Jeg er avhengig og snuser for mye, derfor slutter jeg nå. Om jeg bare trengte en om dagen, hadde jeg ikke brydd meg egentlig. Mye som er skadelig, og en liten minisnus om dagen er jo ikke det verste man kan kose seg med. Anonymous poster hash: ad265...8d7
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #11 Skrevet 5. juli 2014 Ja jeg burde jo slutte, men jeg lurer på hvor skadelig en miniporsjon snus om dagen er? Merker man det veldig på tennene etterhvert? Har brukt snus i to år nå men maks en om dagen, av og til flere og måneder uten.. Anonymous poster hash: d69cc...db1 Slutt nå; før du blir avhengig Jeg startet med snus på fest, og før jeg visste ordet av det måtte jeg ha snus hver dag..
Gjest Enhjørning Skrevet 5. juli 2014 #12 Skrevet 5. juli 2014 Hvis du ikke er avhengig enda så anbefaler jeg deg bare å slutte. Jeg begynte for 2 år siden med 1-2 snus, slik mocca eller hva det heter. Jeg snuser nå en ca og en halv boks med 07 om dagen, som da er extra strong for de som ikke vet det.. Forundrer meg ikke om jeg snuser mer etterhvert og. Jeg prøver å slutte men for meg har det blitt en måte å roe ned nervene og slappe av på. Absolutt ikke noe bra å drive med.. Eneste jeg "trøster" meg med er at andre sin helse ikke blir påvirket av at jeg snuser.
Sphynx Skrevet 5. juli 2014 #13 Skrevet 5. juli 2014 Det er helt fantastisk hvor langt hull i overleppa de som snuser har. Går nesten helt opp til øyet
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Det er helt fantastisk hvor langt hull i overleppa de som snuser har. Går nesten helt opp til øyet Anonymous poster hash: f2da7...2ae
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Snus er så jææævla digg. Love it. we all gonna dieeee Anonymous poster hash: 8cfa8...b2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå