theyoungstudent Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Hei! Jeg var usikker på hvor jeg skulle legge spørsmålet, så tar det her! Jeg har en iphone 5, som sluttet og oppdatere. Det har vært en hvit skjerm med et svart applemerke i midten og den "laste inn streken"/ hvor mye det er igjen. Den har stått på det samme siden igår på morgenen. 1/4 er innlastet. Jeg kan ikke skru den av pga låse/skru av knappen er øderlagt. Har noen opplavd det samme? Hva gjorde dere for å få den til å fungere igjen? Takk for eventuelle svar!
Infinite Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Har du prøvd å holde inn alle knappene på iPhonen samtidig i noen sekunder? Det funket på min en gang den låste seg helt.
theyoungstudent Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2014 Det fungerte dessverre ikke men, takk for svar
Gjest Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Holdt du av/på knappen + den store runde inne samtidig. Må holde den inne noen sekunder. Da skal telefonen restarte seg.
theyoungstudent Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2014 Det gjorde jeg, men siden av/på knappen er øderlagt sliter jeg litt med det...
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Dette skjedde med min en gang under oppdatering. Det jeg gjorde var å koble den til dataen, for så å gjenopprette fabikkinnstilingene fra Itunes. Det funka! Anonymous poster hash: c4ce5...6f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå