cutie23 Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Hei, for tiden(ca.i 3 måneder) har jeg hatt veldig vondt i magen hele tiden og det føles ut som om jeg har spysyken ellet noe lignende... Problemet er bare at jeg ikke klarer å spy. Jeg vet at det ville bli så mye bedre om jeg hadde klart det. Jeg har prøvd veldig mye blant annet å stikke fingrer i halsen osv. Men der hjelper rett og slett ikke. Så har dere noen tips ?
cutie23 Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Gå til lege. Problemet er bare da at de tror jeg har spiseforstyrelse eller lignende... Endret 4. juli 2014 av cutie23
ekkoet Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Hvorfor det? Jeg vet ikke den nøyaktige definisjonen på spiseforstyrrelser, men det kan det i tilfelle være at du har noe som kan kalles spiseforstyrrelser? Og har magevondten din noe med mat å gjøre? Blir det verre når du spiser? Fører kvalmen til at du ikke spiser så mye? Om du er bekymret for det, fortell første halvdel av innlegget og dropp å fortelle at du har forsøkt å fremprovosere brekninger (selv om jeg er tilhenger av å fortelle alt når man går til lege).
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Har det sånn jeg og....... Legen driter egentlig bare i det fordi han ikke vet hva han skal foreta seg. Anonymous poster hash: 3b11e...2f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå