AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Var så dum at jeg glemte å "få fylt på" resepten min og nå har legen tatt seg fri fram til den 20.. Telefonsvareren jeg kom til når jeg ringte dem sa at jeg kunne ringte til et annet legekontor her i byen og snakke med dem hvis det ikke kunne vente til den 20. Jeg vil bare ha tak i medisin mot hudsykdommen min, så vet ikke helt om det er en hast? Sykdommen hindrer meg ikke i å fungere normalt, men er selvfølgelig veldig skjemmende for meg. Kan jeg ringte ned til dem og spørre om mer eller må jeg ha time så de kan se på utslettene selv? Hvor strenge er de på dette? Takk for svar Anonymous poster hash: 722df...294
Gjest iGirl Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Dersom dette er medisin du har fått tidligere vil det sannsynligvis holde med en telefon til legekontoret, også setter de over en resept slik at du kan hente ut medisinen på apoteket. Du kan vel bare ringe å høre? Hvis du får beskjed om at legen vil se deg først så sier du bare at da venter du til fastlegen din er på plass igjen. Men det er helt vanlig praksis å sette over resepter (på faste medisiner) over telefon. Dog er dette noe hver enkelt lege selv bestemmer om de ønsker å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå