Gå til innhold

Ting man kan finne på alene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ferie litt tidlig i år og kjenner ingen andre som har ferie nå. Noen som har forslag til ting jeg kan finne på alene?

Jeg bor forresten i stavanger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du være hjemme .. eller vil du reise bort?..

For skal du reise .. ligger det en tråd under reiseliv om turer for en som reiser alene

Skrevet

Jeg skal bare være hjemme.

Skrevet

Du har jo strand og masse severdigheter i nærheten, besøk dem?

Skrevet

Jeg liker å gå på cafe alene. Tar med godt lesestoff, og sitter der og nyter fred og ro. Ser litt på folkelivet og koser meg.

Gjest GreenSky
Skrevet

Dra til militærleiren og kikk på fjortisguttene! Øh, nei.

Tja, du kan gå en tur langs et av de to vannene som finnes litt i utkanten av byen.

Du kan ta en tur til Kongeparken.

Dra på stranda. Fine strender der, jo.

Dra på museum, f.eks sjøfartsmuseet

Skrevet

Jeg liker å gå på biblioteket/bokhandelen (kommer an på økonomi) og finne noen gode bøker og sette meg på kafe/i parken/på stranda (kommer an på været).

Det kan også være gøy å stikke på museumer og andre severdigheter der du bor, alltid gøy å bli kjent med hjemstedet sitt.

Skjekk om den lokale dyrebeskyttelsen trenger noen frivillige i sommer. (Dersom du liker dyr da.)

Skrevet

Du kan gå lange turer i skogen (hvis det er skog i nærheten.)

Du kan dra til byen og rusle, se litt i butikker osv.

Kino er også fult mulig alene :)

Skrevet

Mange gode tips :) Tusen takk!

Skrevet

Dra og fiske. Om du ikke har stang, så er de på salg til 800 kr på coop.

Skrevet
Dra og fiske. Om du ikke har stang' date=' så er de på salg til 800 kr på coop.[/quote']

Fisking er morro! :hoppe:

Gjest GreenSky
Skrevet

Når jeg er alene, leser jeg som regel bøker. Mange bøker. Regner med å gjøre det nå, da de fleste av vennene mine drar til Roskilde snart og blir borte noen dager.

Skrevet

Om det ikke er fint vær: Rydd og vask alle skapene i huset/leiligheta! Det har jeg gjort, så nå er det fint og ryddig, og jeg er veldig fornøyd. Ingen dårlig samvittighet. :)

Ha på høy musikk (sommermusikk) og dans litt innimellom, så blir det faktisk artig. Helt sant! :wink:

Gjest Madley
Skrevet

Bok, noe å drikke et pledd og litt kjeks i sekken ut på tur! husk kamera!!!

Skrevet
Noen som har forslag til ting jeg kan finne på alene?

Du kan jo f.eks. tilbringe tid på Kvinneguidens diskusjonsforum. :wink:

Gjest Seleena
Skrevet

Male, teikne, gjere noko med hendene?

Male på potter og sett dei i hagen!

Skrevet

Ommøblere, rydde på loftet/kjelleren/boden (man aner ikke hva slags artige ting man kan finne :wink:) trekke om møbler, sy om gamle klær..

Gjest Ta en tur i baren :-)
Skrevet

Ta deg en tur ut alene en kveld i Stavanger:-)

Det er litt av en utfordring å gjøre det for en jente, men det kan være veldig gøy om man er i rett humør. Ta deg litt musserende vin før du går ut, plukk ut et passende sted, vær fornøyd med deg selv og heng litt i baren. prat litt med tilfeldige folk og kvelden kan bli utrolig spennende og morsom!

:wink::):P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...