Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ennasus
Skrevet

Burde jeg kjøpe mini, air eller vanlig?

og er det verdt pengene?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på hva du skal bruke den til. Jeg kjøpte meg ipad, vanlig og jeg bruker den egentlig veldig lite. Den er veldig ok og slenge i veska når jeg skal noe, men hvor ofte er egentlig det... Sitter jeg hjemme så ender det som oftest med at jeg tar opp macen etter en stund.

Skulle jeg valgt på nytt, så hadde jeg nok kjøpt minien for jeg syntes den vanlige blir litt stor men dette er sikkert en smakssak.

Skrevet

Ja, jeg har mini:-) Er veldig fornøyd! Bruker den masse i sofaen, i senga, på reise, og til å spille av musikk. Den er også veldig grei å ha i veska eller i skolesekken om du studerer, for da slipper du å drasse på en stor PC hvis det skulle være nødvendig med nett i forelesning/på lesesal.

Så jeg ville definitivt anbefalt deg en ipad mini.

Men hvilke bruksområder tenker du? Har du pc fra før? Og har du smarttelefon? Det er mange appmuligheter, men personlig ser jeg ikke poenget med å ha de samme appene på to apparater (tlf og ipad feks)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vanlig og ville ikke kjøpt mini. For jeg har jo iphone.. og den er jo mini.

Bruker ipaden mye mer enn jeg trodde jeg kom til å gjøre da jeg kjøpte den. Både til jobb/studier (som notatblokk) og til film og spill etc.

Jeg hadde ikke sett film på min om den hadde vært mindre tror jeg. Kjekt å kunne lese tekst.

Anonymous poster hash: 32fda...eb9
Skrevet

Men hvilke bruksområder tenker du? Har du pc fra før? Og har du smarttelefon? Det er mange appmuligheter, men personlig ser jeg ikke poenget med å ha de samme appene på to apparater (tlf og ipad feks)

Jeg vil legge til at som en nettdings så er den genial! Men jeg skriver så mye, og det fungerer den lissom ikke helt til. Den kan på ingen måte erstatte en pc, men som en nettdings er den finfin :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil legge til at som en nettdings så er den genial! Men jeg skriver så mye, og det fungerer den lissom ikke helt til. Den kan på ingen måte erstatte en pc, men som en nettdings er den finfin :)

Jeg har et bluetooth tastatur til min. Plutselig er den nesten en fullverdig laptop.

Innrømmer at jeg ikke bruker det så mye, fordi jeg som regel har en mac eller PC rett i nærheten, men når man er på farten og trenger å skrive en del er det uerstattelig. Samt at tastaturet har en sånn sak som holder ipaden stående. Ikke alltid jeg vil ha den liggende flatt eller holde den med hendene.

Anonymous poster hash: 32fda...eb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...