dontgotaclue Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har hørt at det e bra og smøre alkohol i ansiktet for å få bort kvisene fordi det lukker porene og noe mer jeg ikke husker. Vet noen om dette er sant eller eventuelt annet jeg kan gjøre ?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Jeg vil heller anbefale eplecidereddik. Bland 1/2 vann og 1/2 eplecidereddik, gjerne med noen dråper tetreolje (fås kjøpt på apotek). Bruk det som toner. Alkohol tror jeg blir for sterk mot huden. Anonymous poster hash: d3824...667
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Nei, og nei, og nei. Jeg gidder ikke å skrive en lang post på temaet akkurat nå men. 1. Alkohol er skadelig for huden og du bør holde deg langt unna det. Det hjelper heller ikke for kviser. 2. Eplecidereddik i butikken er stort sett kjemisk fremstilt, det må være naturlig eplecidereddik for at det skal hjelpe og da bør du søke deg opp på det skikkelig og finne ut hvordan det skal brukes. Kan fungere men det er ikke her du bør begynne. 3. Tea Tree Oil er veldig effektivt som punktbehandling men må doseres riktig, kan gjerne prøve dette men pass på. Produkter du bør se på er: 1. Alpha Hydroxic Acid - Forebyggende mot kviser og holder huden ung og stram. Flere forskjellige typer finnes. 2. Beta Hydroxic Acid - Salisylsyre, åpner opp porene på en veldig effektiv måte. 3. Direkte mot kviser: Benzylperoxid, altså Basiron som du får kjøpt på apoteket. En kvise her og der så kan du bruke krem hvis du har i større områder/hele ansiktet bruk vask. SNAKK med de på apoteket for å få skikkelige instruksjoner om bruk. (Bruk kun på tørr hud) 4. Tea Tree Oil, fungerer godt i riktige doser mot enkeltkviser. Punktbehandling. 5. Legetime for å få Epiduo. Og sist men ikke minst, en god rens hjelper. Hvis du vil bli kvitt kviser krever det riktig type behandling over tid. Anonymous poster hash: aef69...8f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå