AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har et lite "problem" med dette, fordi jeg tenner på slapp penis og fantaserer og at han gnir sin slappe penis mot meg og blir kjempekåt av tanken på det, men når han blir stiv så forsvinner liksom lysta og kåtheten med en gang. Har til nå ikke møtt noen som klarer å holde seg cool og ikke bli stiv og da orker jeg bare ikke å ha sex. Må få en orgasme først og det er helt umulig når jeg tenker på eller vet at han har en stiv penis. Hva kan jeg gjøre for å få han til å holde seg slapp lengre?? Har lest at å klemme hardt rundt roten på penis kan forsinke utløsning men kan det hjelpe til med å hindre at den blir stiv også? Anonymous poster hash: 38bbf...8fc
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Jeg er en sånn ei som elsker slappe peniser i munnen slik at jeg kan kjenne at de blir stive. Det er så DIGG! Og så er de så gøye å leke med! Anonymous poster hash: 42a7c...4b2 1
Peter007 Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har et lite "problem" med dette, fordi jeg tenner på slapp penis og fantaserer og at han gnir sin slappe penis mot meg og blir kjempekåt av tanken på det, men når han blir stiv så forsvinner liksom lysta og kåtheten med en gang. Har til nå ikke møtt noen som klarer å holde seg cool og ikke bli stiv og da orker jeg bare ikke å ha sex. Må få en orgasme først og det er helt umulig når jeg tenker på eller vet at han har en stiv penis. Hva kan jeg gjøre for å få han til å holde seg slapp lengre?? Har lest at å klemme hardt rundt roten på penis kan forsinke utløsning men kan det hjelpe til med å hindre at den blir stiv også? Anonymous poster hash: 38bbf...8fc Ei slik ei luremus du?
Gjest Iben Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Bryt ned selvtilliten hans sakte men sikkert over tid, og han vil aldri få den opp igjen. 2
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 (endret) vet en ting som funker med sikkerhet. gi mannen din speed så vil han ha skikkelig problemer med å få den opp og samtidig være kåt som bare det slapp penis i munnen leeenge! Endret 4. juli 2014 av pinkytalks
jojo66 Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 (endret) vet en ting som funker med sikkerhet. gi mannen din speed så vil han ha skikkelig problemer med å få den opp og samtidig være kåt som bare det slapp penis i munnen leeenge! Om du får lyst til å pule da? Narkotika er aldri bra! Endret 4. juli 2014 av jojo66
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Om du får lyst til å pule da? Narkotika er aldri bra! hun ville bare ha slapp penis i munnen. men hvis du klarer få den opp på speed, blir den steinhard.
jojo66 Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 hun ville bare ha slapp penis i munnen. men hvis du klarer få den opp på speed, blir den steinhard. Javel, men det skal iallfall ikke jeg prøve. Narkotika er for folk som ikke skjønner sitt eget beste.
d0ds0t Skrevet 4. juli 2014 #10 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Ei slik ei luremus du? Hvorfor det? Folk tenner vel på ulike ting. Ikke akkurat noe man kan kontrollere selv. Endret 4. juli 2014 av d0ds0t
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 Slappe tissefanter er rare Anonymous poster hash: 18acc...d19
Gjest Iben Skrevet 4. juli 2014 #12 Skrevet 4. juli 2014 Javel, men det skal iallfall ikke jeg prøve. Narkotika er for folk som ikke skjønner sitt eget beste. Nei da. Vi vet godt at det ikke er for vårt eget beste. Men vi gjør det allikevel fordi det er gøy.
Cubensis Skrevet 4. juli 2014 #13 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Javel, men det skal iallfall ikke jeg prøve. Narkotika er for folk som ikke skjønner sitt eget beste. Kan du utdype? Du drar ganske mange over en kam når du påstår noe sånt. Jeg kjenner flere som har et kontrollert forhold til enkelte narkotiske stoffer. Man er ikke automatisk rusmisbruker fordi man bruker noe annet enn alkohol. Blir akkurat som å kalle alle som drikker et glass med vin en gang i blandt for alkoholikere. Endret 4. juli 2014 av Cubensis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå