AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Helst ikke for dyr. Har hatt to stykker de siste årene, begge har vært dårlig (suger for eksempel ikke godt). Den dyreste kostet rundt 1300, så det er mulig prisen gjenspeiler kvaliteten. Hvor mye må jeg betale for å få noe som duger? Skal brukes i en leilighet på 70 kvm. Anonymous poster hash: 1724f...7c8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Miele sine er supre! Har en Miele nå med forskjellige funksjoner. Fra teppemodus til stillegående og du kan stille inn sugeevnen i tillegg. Tror denne kostet i overkant av 2000,- (salg) og har holdt nå i 3 år og fungerer fortsatt flott! (Hus på 150 m2) Anonymous poster hash: fc1c9...c65
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Miele sine er supre! Har en Miele nå med forskjellige funksjoner. Fra teppemodus til stillegående og du kan stille inn sugeevnen i tillegg. Tror denne kostet i overkant av 2000,- (salg) og har holdt nå i 3 år og fungerer fortsatt flott! (Hus på 150 m2) Anonymous poster hash: fc1c9...c65 Signerer denne. Den varer! Jar vært igjennom mange siste 20 årene og det er kun Miele som virkelig gjør jobben over tid.Anonymous poster hash: 4b3db...ee0
Høstblader Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er også storfornøyd med Miele. Ingen andre jeg har hatt kan måle seg. Synes å huske at den opprinnelig kostet et par tusen, men at den var på tilbud til rundt tusenlappen når jeg kjøpte den for 2-3 år siden.
Brunhilde Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Miele eller Siemens. Travere som varer og varer.
Gjest Badabing Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Må si Miele jeg også. Støvsugere har vært forbruksvare her siden vi støvsuger hver eneste dag (har to hunder), men en jul for noen år siden fikk vi en Miele. Det er ikke engang blant de dyreste modellene, men den har holdt og er like bra.
nattsvermer Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Jeg bruker Elektrolux. De har gjort det veldig bra i forbrukerrådets tester.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå