Gå til innhold

Anbefaling av sofa?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jake etter ny sofa om dagen, men synes selvfølgelig det er altfor mye fint (og behagelig) å velge i. Jeg har sett på Alabama og Saturday fra Bohus, og Durango og Sting fra Skeidar - samt Bella fra Møbelringen (denne kun på nett).
Ønsker som dere sikkert har skjønt hjørnesofa med sjeselong. Har noen erfaringer med noen av disse modellene? Positivt/negativt? Eventuelt andre forslag? Tar i mot alt av tips!

Anonymous poster hash: 55209...ccf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig erfaring med alle du har nevnt bortsett fra Alabama, den har jeg ikke prøvd/sett. Saturday siger i putene og blir fort stygg, mine foreldre har den. Durango nuppet så sykt at vi fikk tilbake pengene, prøvde oss da på Sting, den var helt ok, men sitteputene så flere år gamle ut etter noen uker. Anbefaler Seville fra Bolia :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi var litt interessert i Sting da vi skulle kjøpe oss ny sofa i fjor, men leste om den på nettet og der fantes dessverre bare dårlige erfaringer.

Anonymous poster hash: 55209...ccf
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp fra norsk fabrikk, om du kan. Da får du god kvalitet.

Anonymous poster hash: d83a7...0cb

Skrevet

Én ting jeg ville tenkt på er at moderne sofa ofte er utrolig dype. Det ser gjerne ikke slik ut i en diger møbelhall, men prøv å ta noen mål først.

Vi gikk fra en fin og smal 60-talls-sofa til noen digre Karlstad-modeller fra IKEA. Stua vår så brått veldig liten ut...jeg hater det, men samboer vil ikke bare ha gamle møbler. Tingen er: Før i tiden visste de hvordan man lager vakre, elegante møbler som ikke er prangende.

Den kunnskapen ser ut til å være tapt, bortsett fra designmodeller til de aller rikeste.

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt durango (beige) fra skeidar, og er veldig fornøyd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...